morgen NOD?

Hoi meiden !

Als het goed is, is 13 mei mijn ei gesprongen. Dan zou dus morgen mijn NOD moeten zijn ! Spannend weer hoor. Ik heb geprobeerd om iets minder met het zwanger worden bezig te zijn, maar het is niet echt gelukt ! Wie zit er momenteel nog meer in spanning haar NOD af te wachten. Duimen maar meiden !!

Liefs,
Luna

Hoi Luna,

Wat spannend weer he? Het lukt mij ook niet hoor, om er minder mee bezig te zijn, want het spookt toch steeds door je hoofd vooral wanneer je NOD nadert!

ALs ik uitga van een normale cycles heb ik op 30 mei mijn NOD. Vrijdag heb ik een belafspraak met de gyn en dan hoor ik of ik uberhaupt wel een eisprong gehad heb!

Heb jij al last van kwaaltjes? Ik voel wel het 1 en ander, maar ben zo bang dat ik het mij inbeeld of dat het wat anders is. Ik voel soms wat ongi-pijn laag onder in mijn buik en wat steekjes in mijn borsten,,een beetje een broeierig gevoel ofzo, maar ze zijn niet gegroeid! We wachten het maar af meer kunnen we toch niet doen?

Ik hoop ook voor jullie dat het deze x raak is!!! Wanneer ga jij eventueel testen?

Liefs moi xxxx

Hi jarige job !

Ik denk ook weer van alles te voelen, knettergek word ik weer van mezelf momenteel. Ik heb ook last van gevoelige borsten, een weeïg gevoel in mijn buik, ik plas veel dus tsja er zijn wel wat kwaaltjes die kunnen duiden op goed nieuws. Maar aan de andere kant heb ik dit soort kwaaltjes al zo vaak gehad en dan werd ik toch weer ongi. Dus het blijft onzeker, zoals altijd. Pfffff, NOD-stress, vreselijk !!

Liefs,
Luna

PS: Ik ga voor je duimen dat je vrijdag van je gyn hoort dat je in ieder geval een eisprong gehad hebt hoor !!

Dank je Luna,

Ik word op dit moment ook een beetje gestoord van mijzelf,,,krijg je he??op je 30ste ha, ha!! Ik voel echt ongi-pijn en mijn borsten broeien van binnen,,,,als ik eraan zit voel ik niks niet gespannen ofzo..ik beeld het mijzelf echt niet in hoor, dat kan toch niet? Of ik word eerder ongi..dat kan ook!! 1 ding weet ik wel,,als ik ongi word komt dat deze x harder aan dan anders, omdat ik mij voor het eerst echt anders voel!!!

Erg he? die onzekerheid bah!! We gaan duimen voor alle meiden die eerdaags hun NOD hebben!!!!

Liefs moi xxxx

Hoi!!!!!
Jemig wat spannend zeg!!!!!!!! Ik ga voor je duimen hoor!!! Voel je al wat??? Jij weet natuurlijk hoe het voelt om zwanger te zijn dus misschien maakt dat het ietsje makkelijker???
Ik hoop het echt voor je!

KUS inge

hoi Meiden,

Die NOD stress is echt vreselijk. Daar kun je helemaal gek van worden!!! Ik heb mijn NOD op 1 juni, dus nog 1 week. Ook ik voel van alles hier. Zwaar gevoel onder in buik Wat minder geworden en nu voel ik het weer. Mijn borsten doen zeer meer dan normaal. En 's avonds eerder moe en ook sneller moe met lopen en zo. Wat zou het zijn he als we alledrie zwabber zouden zijn!!!
Wel reken ik er niet echt veel op omdat ik al 2 x heb meegemaakt dat mijn lichaam me voor de gek hield.

Ik duim voor ons allemaal!!!!!

liefs Claudy

Hoi Luna, \

Wat een stress weer he, en dat dan ook weer elke maand, bah, maar hoop doet leven en hoop voor je dat je ongi heeeel ver weg blijft.

Ik gun het je van harte, en de rest van de dames natuurlijk ook he!!!

Liefs,
Joan

He lieve Luna,

Wat ontzettend spannend dat morgen je nod dag is!!!!!! Hoop zo voor je dat het raak is, en kan me voorstellen dat het nu wel heeeeeeel erggggg spannend voor jullie is!!!! Ik ga zeker voor je duimen, laat je het ons weten zo wie zo wat het is, en anders komt het echt wel goed hoor,

Liefs Mick

Terug
Bovenaan