Morgen NOD!!

Hoi meiden..

Morgen is mijn NOD. Ik heb de afgelopen dagen paar keer wat kramp gehad, maar verder voel ik nog niks... Wordt nu toch wel weer zenuwachtig..
Als het dan niet zo mag zijn, hoop ik iig wel gewoon op tijd ongesteld te worden en niet dat het lekker nog een week op zich laat wachten....

Kus Mickey

lieve Mickey,

Hoe gaat het met je? Zijn er al RD te bekennen of is er nog niks te zien.
Meissie toch, wat spannend weer...
Ik blijf me suf duimen voor je net zolang totdat ik nieuws van je heb.
Ik hoop zo voor je dat het eindelijk eens een keer goed mag gaan.
Dat heb je vreselijk verdiend!!
We hangen hier al veel te lang rond, vind je ook niet?

Hou je taai.
Liefs en een dikke kus van Peet

Lieve Peet,

We hangen hier idd al veel te lang rond...maar het ziet er naar uit dat ik nog wel even blijf hoor.. Nog geen RD's, maar wel veel pijn, is toch echt wel een teken dat ze eraan komen.
Ik word er zo moedeloos van. Ik weet het gewoon niet meer, voel me er zo depri door worden. Heb met gyn. afgesproken dat ik afspraak maak met psycholoog v/h ziekenhuis, wil gewoon graa dingen een plekje geven en leren hoe ik beste om kan gaan met de onzekerheid en het verdriet. Ik weet niet of het wat oplevert, maar ga het maar proberen.

kus Mickey

Lieve Mickey,

Wat knap dat je de stap naar een psycholoog zet!
Misschien kan hij/zij je idd helpen om alles beter een plekje te geven, zodat er weer een beetje rust in je koppie komt.
Ik moet je zeggen dat ik de afgelopen dagen ook met het idee loop om eens met iemand te gaan praten, maar iets houdt me nog tegen.
Net als een dag van vandaag.
Ik voel me vandaag best wel goed en redelijk happy.
Dan denk ik dus echt weer... wat moet ik nou gaan praten bij een psycholoog....
Maar andere momenten ben ik echt een wrak en wil ik het liefst met iemand praten die me helpt om alles op een rij te krijgen...

Het is wat met ons vrouwen....

Meissie... Ik denk aan je... Ik wou dat ik wat voor je kon doen, maar meer dan je digitale vriendinnetje zijn die je enorm steunt kan ik ff niet.

Hou je taai.
Liefs,
Peet

Lieve Peet,

Ik ben al heel blij met jou als virtueel vriendinnentje hoor Vind het fijn met je te kletsen en heb veel aan je steun. Ik hoop jou af en toe ook beetje op te peppen.

Moet zeggen dat de stap naar de psych. voor mij ook best groot is hoor, maar ik ga er nu toch maar voor... ik ben er zoveel mee bezig, kan het steeds moeilijker loslaten..

Nou meis, een fijn weekend, ga je nog iets leuks doen?

ik moet werken helaas, maar ben dan ma+di weer vrij

Terug
Bovenaan