Morgen NOD

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Morgen is mijn NOD. Door de problemen van mijn man hebben we 2 dagen voor mijn ei voor het laatst geklust. Dus ik verwacht er niets van deze maand!

Maarrr, toch vind ik het weer spannend en denk ik; Het zou kunnen.....
Irritant joh dit! Ga vrijdag wel testen als ik dan nog niet ongi ben, maar verwacht er niets van.

Weet je wat raar is, ik heb tot nu toe iedere maand mijn ei gevoeld. Alleen deze maand niet. Zal wel komen doordat ik er niet op gelet heb omdat ik toen al wist dat we even moesten stoppen. Maar vond het wel vreemd. bedacht het me een paar dagen nadat ik mijn ei had moeten hebben.

Nou, toch weer een beetje spannend dus.

Iedereen op de wachtbank veel succes!
Liefs

Hai meid,

Het kan altijd.....misschien was je ei toevallig wel iets eerder en is het deze ronde raak. De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor. Hoe gaat het met je man?

Ik duim voor je! Liefs Lynn.

Hoi Lynn,

Inderdaad het zou kunnen! We wachten gewoon af!
Met mn man gaat het stukken beter. De pijn is bijna helemaal weg door de medicijnen dus dat is fijn. En hij is gerust gesteld dat hij geen enge ziektes heeft in ieder geval. Maar de medicijnen helpen wel dus ik heb goede hoop dat het helemaal over gaat en dat we in oktober weer vol goede moed verder kunnen.

Hoe is het met jou? hou je het vol met 2 van die ukkies in je buik!?

Liefs

Oww wat blijft het toch spannend he? Misschien is het alsnog raak! ik ga voor je duimen!! Ik moet nog 6 dagen wachten...

Hai lieve meid,

Fijn te lezen dat de pijn bijna helemaal weg is! Gelukkig hoor want dat is toch wel heel onzeker allemaal. Ik hoop dat je beloond gaat worden deze maand en dat jullie niet hoeven te wachten tot Oktober.

Het is wel vol te houden hoor :) Heb alleen hele erge pijn in m'n rug (Lumbale instabiliteit) dus zit nu even een paar weken 100% in de ziektewet en loop 2x per week bij een bekken en rugfysio.....
Maar alles voor het goed doel!! Inmiddels in de 21ste week alweer beland.

Ik hou je in de gaten en ik zal extra hard duimen!!

Liefs

Ben benieuwd... want zowel ongeluk als geluk zitten in een klein hoekje ;) (wijsheid van mijn oma)

Fijn dat het met je man beter gaat. :)

Ik duim voor je.
liefs,

Terug
Bovenaan