Morgen nog maar even naar de stad

Morgen 39 weken en ben gewoon nog niet babyklaar haha...terwijl iedereen al weken wacht of bevallen is denk ik soms:laat nog maar even zitten want moet dit en dat nog doen enzo enzo...morgen is mn man jarig dus gaan we even de stad in hij wil graag nieuwe kleren uitzoeken die krijgt ie dan van me,nu ineens zo zalig weertje is is wel tijd voor lentekleding en kwam ik erachter dat mn dochter nog witte sokken en witte leggings nodig heeft...leuk voor onder een rokje of jurkje nu.en dan na morgen mag het van mij wel komen haha...want ben wel heel benieuwd naar ons mannetje en buikje begint steeds meer pijn te doen en in de weg te zitten
oke zomaar even weer een lulverhaal van mij kant...maar voel me gewoon wel goed met dit weertje en mn man morgen lekker thuis en nog 1 keertje shoppen,en tuurlijk koffie drinken...

liefs jootje

Lekker toch, shoppen is altijd leuk! Wat heb je voor de baby nog niet in huis? Ik heb net vandaag alles zitten checken maar volgens mij heb ik nu echt alles. Ook wel weer een lekker gevoel, veel plezier morgen!! X

tuurlijk gewoon doorgaan! ;-) je kan moeilijk op de stoel gaan zitten wachten. vind het wel knap dat je nog dat doet. ik zou dat niet echt meer zien zitten. ik kan gewoon niet meer zolang staan en lopen.
hoewel ik eigenlijk ook nog zat nodig heb hoor.. misschien als k volgende week nog niet bevallen ben dat kdan nog wel wat dingen ga halen maar ga vaak naar 1 en dezelfde winkel en dan is tmakkelijk hoef je niet alles langs te slenteren. trouwens gefeliciteerd met je schat! hoe oud is tie geworden? ga je het ook nog vieren? vind het altijd rot om het nie te doen maar het valt wel tegen vind ik die verjaardagen als je hoog zwanger bent. die van mij was in febr jarig was toen geloof een week of 34 heb het toen nog gedaan maar was wel op.. maar ja je moet er wat voor over hebben soms he..
nou shopse..

Was leuk om nog even naar de stad te gaan.heb alles nu wat ik wou hebben,nog leuk tuinbroekje voor mn zoon en rompers,en voor dochter nog leggings en sokken,mn mannetje een mooie blousse en shirts uitgezocht.hij is 35 geworden.
echt langs slenteren kan ik ook niet meer,eenmaal in de stad aangekomen eerst koffie bij de hema gedronken...en om 12 uur moesten we alweer terug zijn omdat dochter uit school kwam.dus heel veel stelde ook weer niet voor.maar ja winkelen doe ik altijd al erg graag.verjaardag hebben we al samen gevierd aantal weken terug,nu komen zijn ouders en zusje alleen straks nog..en verder lekker rustig houden vandaag.

na vandaag mag ie dus komen haha...

liefs jootje

Terug
Bovenaan