Morgen 39 weken en ben gewoon nog niet babyklaar haha...terwijl iedereen al weken wacht of bevallen is denk ik soms:laat nog maar even zitten want moet dit en dat nog doen enzo enzo...morgen is mn man jarig dus gaan we even de stad in hij wil graag nieuwe kleren uitzoeken die krijgt ie dan van me,nu ineens zo zalig weertje is is wel tijd voor lentekleding en kwam ik erachter dat mn dochter nog witte sokken en witte leggings nodig heeft...leuk voor onder een rokje of jurkje nu.en dan na morgen mag het van mij wel komen haha...want ben wel heel benieuwd naar ons mannetje en buikje begint steeds meer pijn te doen en in de weg te zitten
oke zomaar even weer een lulverhaal van mij kant...maar voel me gewoon wel goed met dit weertje en mn man morgen lekker thuis en nog 1 keertje shoppen,en tuurlijk koffie drinken...
liefs jootje
oke zomaar even weer een lulverhaal van mij kant...maar voel me gewoon wel goed met dit weertje en mn man morgen lekker thuis en nog 1 keertje shoppen,en tuurlijk koffie drinken...
liefs jootje