Morgen om 09.15 uur voor het eerst naar de verloskundige..

Hallo meiden,

Vrijdag ben ik 11 weken zwanger, het gaat nou opschieten gelukkig! Morgen ga ik voor het eerst naar de verloskundige.....

Gaan ze dat het hartje al laten horen?

Liefs Jessica
 
Sorry, geen idee of ze dat dan al gaan doen.
Maar elf weken schiet al lekker op joh!
Ik ben er nu ongeveer 8, vind het ook alweer opschieten haha.
Liefs,
Mar
 
Bij ons luisteren ze pas met 13/14 weken naar het hartje. De kans is groot dat ze het eerder niet kunnen horen en dan kun je in paniek raken. Verder is de eerste afspraak echt een intake. Ze stelt heel veel vragen. In ieder geval heel veel plezier en succes.
 
Hoi,
Ik ben bij 9 weken gegaan en toen hebben ze wel een echo gemaakt en je ziet dan idd het hartje kloppen. Ik hoop voor je dat je een echo krijgt! Is zo leuk! Verder krijg je gewoon een intake idd. Succes!
Bianca
 
Hi Jessica,

Bij mijn verloskundige proberen ze het pas als je 12 weken bent, maar ik hoop voor jou dat ze morgen al even proberen te luisteren. Veel plezier morgen. Ik heb al intake gehad en heb aankomende dinsdag eerste echo! Begin het wel heel spannend te vinden. Hoop zo dat alles goed is en dat we dan (eindelijk) een uitgerekende datum te horen krijgen. Weten nog steeds niet precies hoe ver ik nu ben....

liefs
 
Hoi Hoi,

Veel plezier morgen! Spannend hoor. Weer een stapje vooruit vind ik altijd.
Misschien gaan ze het wel proberen om het hartje te luisteren maar schik niet als ze het niet (meteen) kunnen vinden want het is nog vroeg om het te kunnen horen.

Groetjes!
 
spannend spannend meid!! laat je ook ff bij ons weten hoe het is gegaan!! ik ben zooooo blij voor je dat je hier ziis je zo gegunt maar mis je wel hoor!
veel plezier morgen!!

liefs vanuit het zwanger worden forum
 
Terug
Bovenaan