Morgen..... om 10.30 uur

Heb ik mijn 20 weken echo.. spannend zeg.. Kan haast niks aan iets anders denken. Terwijl ik op mijn werk zit (oeps).

Hopelijk is alles goed, UK trapt iig goed genoeg met beide beentjes... En wat zal het worden?? Ik heb zelf dit keer echt geen enkele gevoel erbij terwijl ik dat van mijn zoon wel gelijk vanaf het begin had.

Mijn moeder gaat met me mee, daarna gaan we lekker shoppen..

Ey Josh,

Spannend zeg en wel erg leuk dat je morgen de 20 weken echo hebt :D!.
Wij hebben de 20 weken echo aanstaande wonesdag. (afgelopen week ook een echo gehad in ziekenhuis maar dat was vanwege me stolsel wat nu weg is).
Ik voel is heel af en toe alsof de kleine als een veertje ergens langs gaat maar dat gevoel is alleen 's avonds als ik op bed lig. Jij schreef dat je jou kleine al echt goed voelt schopppen, wat gaaf zeg! Dat lijkt mij zo bijzonder!
Is het voor jou ook de eerste zwangerschap of niet?
Geniet morgen van je 20 weken echo, en laat even horen hoe het was :-D!
Groetjes van Nadia.
19 weken+5 dagen

Hoi Nadia..

Jij ook al de 20 wken echo.. spannend. Hier wordt echt bijna de hele dag geschopt. Nu trouwens ook :) Dat was bij mijn zoon dus ook, alleen die begon al wat eerder :) Dacht eerst dit wordt een rustige maar had dat verkeert. Ik wordt soms zelfs s'nachts wakker van al dat geschop. hihih..

Ach nu is het nog niet zo erg, wel lekker gevoel.. Maar zodra ik verder ben wordt het heel pijnlijk. Zo had ik eens bij mijn zoon zelfs een blauwe plek aan de buitenkant bij mijn navel door het schoppen!

Ik zal zeker genieten van de echo en laat jullie zeker weten! Wil namelijk hier ook vertellen wat het is.. kan de lijst weer mooi worden aangevuld. ;)

Hey josh,

Heel veel plezier en succes morgen!! Ik ben heel beniewd wat het wordt. Heb je zelf een voorgevoel?
Ik moet nog twee weekjes wachten (31e) maar dan kunnen we ook eindelijk weer naar de kleine gaan kijken!!
Onze kleine heb ik twee weken geleden voor het eerst gevoeld (toen was ik niet helemaal zeker) maar afgelopen zaterdag voelde ik het weer en nu ben ik er echt helemaal zeker van dat het de kleine is. Echt zooo bijzonder! Ik zat met een big smile op de bank!!

hihii.. ja dat gevoel is prachtig! Nee heb echt helemaal geen voorgevoel... :(

@ lot. Ja nog ff... .zo moeilijk zeg.. zo erg dat ik zelf nog vergeten ben wat we vanavond moeten gaan eten.. normaal ben ik daar al lang uit.. hihihi.. Patatboer is dicht dus dat zal het ook niet worden.

Terug
Bovenaan