morgen om 11:30 ;)

hebben wij onze 20 weken echo!!!!!
ben ook zooooooooooooooo zenuwachtig en benieuwd!!!!!
ik voel de beeb nu gelukkig echt duidelijk bewegen...het was er al wel maar soms dagen niet en dan alleen als ik op bed lag, maar sinds gisteren voel ik het echt goed...herlijk gevoel weer!
ik vind het wel 'laat' voor de 2e..had het stiekum al wat eerder verwacht!

nou, uurtjes aftellen voor morgen...en duimen dat het kindje gezond is, voor zover ze dat kunnen zien!

Heel veel plezier en succes morgen! Ga je met ons delen wat je krijgt?

Wij mogen de 31e gaan kijken wat ons kleintje is....
Ik voelde de kleine twee weken geleden een keertje (was toen niet helemaal zeker) maar afgelopen zaterdag heb ik het weer gevoeld en nu had ik er geen twijfels bij!
Ik ga nu hopen dat het wat regelmatiger gaat schoppen in plaats van om de twee weken een keertje ;)

hahahha succes meid! spannend he? Natuurlijk duimen we voor je op een gezond kindje!

Had jij trouwens een idee/ voorgevoel van wat het misschien wordt?

En wie zal er sneller een berichtje plaatsen met wat het wordt? Denk jij... want wij gaan ff lekker shoppen hihihi... Dan eindelijk tijdens kerst de kamer klaar maken :)

@josh, ik denk een jongen maar dat dacht ik bij onze eerste ook...en toen miste het plassertje toch echt!!! ;)
maar heb totaal geen voorkeur...heel cliche, maar je weet wel...als het maar gezond is!
en een meisje zou makkelijk zijn, een jongetje even wennen denk ik?
heb jij een gevoel dan?
en ga je het met ons delen?

@daanenralf, ik denk wel dat ik het ga delen met jullie...waarom niet toch!?
wel leuk om een lijst te hebben...
ik denk dat ik het met iedereen ga delen want ik kan niet liegen en het lijkt me zo leuk om het er al over te hebben!!!!
anders moet je allemaal zo opletten als je praat...
dan kan je het beter niet weten ;)

JA ik ga het met jullie delen.. maar nu heb ik echt nog geen idee.. nou ja 51% jongen 49 meisje.. dus tja dat zegt helemaal niks. Vorige keer had ik wel gelijk dit wordt een jongen en ja hoor toen kreeg ik een zoon...

Terug
Bovenaan