Morgen ongi worden , nu heel licht bruin verlies

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Vaag hoor alle klachten hebben en eigenlijk moet ik morgen ongi worden , en nu heb ik heel heel licht bruin verlies (kan het niet eens oud bloed ) noemen. Morgen ff afwachten en dan donderdag testen.
Ook al ben ik ongi ga ik toch testen en anders moet ik maar s langs de huisarts .....
Want ik wordt er een beetje kierewiet van heb nu al 1,5 maand denk misschien twee maanden dezelfde klachten die erop wijzen dat ik zwanger zou kunnen zijn en toch elke keer ongi worden grrrrrrrrrr .......Mijn mams was ook gewoon ongi terwijl ze zwanger van mij was.. dus zou dat erfelijk kunnen zijn....????

Grz Ber

hmm vreemd hoor. Het zou natuurlijk kunnen dat je gewoon ongesteld blijft. Wel moeilijk te bepalen dan of je zwanger bent. Veel succes met de test, hoop dat hij positief is.

Groetjes Evelien

hoi jarber,
ik heb dat ook elke x,ook een dag voor mijn ongi.
en had vorig maand ook zoveel klachten dacht echt dat het dit x raak was geweest maar nee hoor werd weer ongi.
denk dat het wel met het ontpillen te maken heeft.
groetjes mier

Hallo Mier,
Thnx voor je reactie....
Het heeft echt niets met ontpillen te maken ik ben nl al bezig met de 15 ronde.... dus ben al ruim een jaar bezig.En ik heb dit zelfs niet gehad toen ik stopte met de pil , ik was en ik ben nog steeds zo relgematig als dat ik was zeg maar ..

En evie ,
thnx voor je lieve reactie... Het is inderdaad vaag , maar we w8 rustig af ..

Join the club. Ik ha dook licht bruin/beige verlies. NIet eens de moeite voor een tampon of inlegkruisje. Maar ik ben.... zwanger! Het is net pas gestopt. Had er 5 dagen last van.

hoi jarber,
idd dat kan niet meer met ontpillen te maken hebben nee,ik ben zelf 5 maanden bezig vind het ook maar erg vaag hoor,dacht ook dit x is het maar nee het was weer niet.
ik ben benieuwd hoop dat je posi test en wil je het anders laten weten wat de dr zei
liefs mier

Terug
Bovenaan