Morgen ook 20- weken echo...

Heeeeeeeel spannend toch wel weer...ben dan 21 weken alweer en voel de kleine goed, maar blijft toch spannend...hopelijk is alles goed morgen. Mag al om 10.00 dus hoef niet lang in spanning te zitten gelukkig! Heb er wel zin in! Nou, hopelijk goed bericht morgenvroeg! We weten nog niet zeker of we willen weten wat het wordt, dus we zien wel morgenvroeg!

Liefs sweety

spannend sweety!
wel fijn dat je zo vroeg mag! wij mogen ook al om 8:45, al moet ik nog wachten tot 3 oktober.

als jullie het weten.. mogen wij het dan ook weten? (het geslacht??)

veel plezier met het gluren naar jullie kleintje!
liefs Carina

Hoi,

Succes morgen! Wij hebben morgen om 16.00 uur de 20-weken (nou ja 21,5 week) echo. Ik vind het wel een beetje spannend, bij onze jongste was de 20-weken echo net ingevoerd en er werd toen niet zo de nadruk gelegd op het medische gebeuren. Voor mijn gevoel was 't meer een soort van pretecho. Ook wij twijfelen nog of wij 't willen weten. Ik denk 't wel, maar de echoscopist zal 't geslacht dan wel op moeten schrijven, want onze meiden (van 4 en 2) zijn ook van de partij. Als wij 't geslacht weten, zullen wij overigens aan niemand vertellen dat wij 't weten, dit om te voorkomen dat er mensen toch gaan zitten vissen, of dat er op de woordkeus ed wordt gelet.

Laat je morgen nog even horen hoe 't was?

Nou, alles was goed pffffffffffff mooi hoor, blijft toch echt een wonder he!! mijn dag kan niet meer kapot hoor, leef echt op roze wolk!! we weten niet wat het gaat worden, alhoewel ik wel mijn vermoeden heb maar dat houd ik lekker voor mezelf...denk wel dak gelijk heb hahahaha maar alles zag er echt goed uit, loop 3 dagen voor op schema, maar dat zegt niks....veel plezier nog voor degene die mogen en hopelijk is ook alles bij jullie net zo goed als bij ons!!

liefs sweety

Hoi,

Super dat alles goed was! Gaan jullie nog voor een pretecho binnenkort, of laten jullie het hierbij? Ik dacht overigens tijdens de echo van onze jongste ook gezien te hebben dat het een jongetje was. Ook thuis bij het terugkijken vd dvd meenden wij toch echt te zien dat het een jongetje was. Maar het was dus een meisje, ik wil er alleen maar mee zeggen: Stel je er niet teveel op in. Ik mag straks, ben er nog steeds niet helemaal uit of wij het nu wel of niet willen weten. De tijd begint nu echt te dringen. Ik laat vanavond nog wel wat van me horen!

Groetjes

wij hebben ook vandaag de echo gehad en alles is goed. Wij krijgen een meisje terwijl ik echt dacht dat het een knul zou zijn. Ben nu 21+1 dus over de helft. Veel succes met jullie echo's!

Wat heerlijk al dat goede nieuws. Gefeliciteerd jullie allemaal. En geniet er lekker van. Zelf zit ik ook hoog en droog op mijn roze (blauwe) wolkje.

Ik had precies andersom. Ik wist zeker dat het een meid zou worden, maar we hebben toch echt een 11de vingertje gezien.

Terug
Bovenaan