Morgen op vakantie!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Morgen gaat het gebeuren! Dan gaan we voor de eerste keer echt op vakantie met zijn drietjes. Nou ja, met zijn drietjes! We gaan naar zee in een stacaravan en mijn zus met haar 2 kinderen rijdt mee. Zij blijven van vrijdag op zaterdag slapen en gaan zaterdagavond naar huis. Althans mijn zus en haar zoon, want haar dochter (10) blijft tot dinsdag bij mij en rijdt dan weer met een kennis die in Vrouwenpolder woont terug naar Oisterwijk. Maandag komt mijn overbuurvrouw met haar 3 kindjes op visite en dinsdagavond of woensdagochtend komt een vriendin van me en zij blijft tot vrijdag, dus tot we weer naar huis gaan. Ik had in principe met een andere vriendin afgesproken dat we samen met onze kinderen daar op vakantie zouden gaan, maar zij kreeg 4 maanden geleden een relatie en is nu met hem en hun kinderen naar Frankrijk op vakantie. Aangezien dat dus niet doorging en ik er toch wel tegenop zag om daar met name de avonden alleen door te moeten brengen, heb ik wat andere oplossingen bedacht.

Ach, ik ben er even tussenuit. Het weer wordt in ieder geval beter (het is altijd goed weer als ik daar ben!!), dus dat komt helemaal goed. Hopelijk blijft het de hele week goed, zodat ik heerlijk uitgerust en superbruin terug kom (ja Fonske, droom maar lekker verder.....) En natuurlijk hopelijk fantastisch weer op 22 juli, want dan is Siebe jarig, dus hopen jullie mee??!!

Nou meiden, tot over een week maar weer. Niet te veel schrijven, anders kan ik het allemaal niet meer bijhouden.

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Hej Fonske,

ik wens je heel veel plezier op vakantie! Genieten hoor! En heerlijk dat je zoveel gezelschap hebt!

Liefs Jenneke mv Ivar 18-9-06

Ik wens je ook heel veel plezier op vakantie
En geniet er maar lekker van.
Even lekker eruit.

Liefs Ilse mv Danique

He Fonske,

Geniet er maar lekker van! Ga maar lekker uitwaaien en ik hoop dat je weergoden je mooi weer gunnen, wij in ieder geval wel!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Heel veel plezier, lekker ff uitzwaaien en lekker veel lol maken met je mannetjes!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Wat gaaf!! En het klinkt heel gezellig met zoveel visite  Heel veel plezier!!!!

Hee Fonske,

Ik wens jullie heel veel plezier daar aan zee! Het weer zit je mee dus dat is al een goed begin.
En natuurlijk een hele fijne dag toegewenst op Siebe zijn verjaardag en alvast van harte gefeliciteerd!!!!

Groetjes van Cissy en Fabio

Een hele fijne vakantie! Ga er lekker van genieten.

Veel plezier!

Groetjes,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan