Morgen operatie!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Morgen is het dan zover. Om 5 uur gaat onze wekker en om 6 uur rijden we naar belgie waar ik mij om 07.30 uur   moet melden. Om eerlijk ze zijn vind ik het wel spannend. Anderhalf jaar geleden heb ik een kijkoperatie gehad en daar heb ik zo'n slechte herinnering aan. Ik was toen zo beroerd. Heb werkelijk alles bijelkaar gespuugd. Hopen dat het nu wat beter gaat. Ik neem zo nog een kopje thee en daarna maar niks meer, misschien dat het helpt.

Ach het is voor een goed doel. En wie weet kan ik eind december al beginnen met de hormonen voor ivf.

meiden die allemaal zwanger zijn, GEFELICITEERD!!!
Doe het maar even op deze manier, heb de laatste tijd niet veel op het forum gezeten.

liefs,

roelien

hey

heel veel succes!! en veel sterkte!!!!!!!!! ik denk aan je

kus cora

Hoi Roelien,

heel veel succes morgen. Ik hoop voor je dat het mee mag vallen, voor zover dat kan.

groetjes Belle

Hoi,

Ik wil je ook nog even heel veel sterkte wensen voor morgen. Wie weet valt het allemaal mee en ben je niet zo beroerd als de vorige keer. Misschien helpt het als je het van tevoren nog even doorgeeft aan de anaesthesist. Soms kunnen ze dan nog iets anders in je infuus doen waardoor je niet zo beroerd ben. Je moet maar zo denken morgenavond is het weer achter de rug en kan je hopelijk snel met IVF beginnen.

Liefs, Ibbeltje

Het is als het goed is allemaal weer voorbij en hoop dat het allemaal goed is gegaan en het is meegevallen!!!!!!!!! We horen het wel!!!
xxx

Terug
Bovenaan