Morgen over 3 weken....

Dan vieren we Tim zijn eerste verjaardag! Ik heb net uitnodigingen besteld met zijn foto er op. Ook heb ik een bestelling geplaatst van allemaal leuke versieringen! Heb er echt al helemaal zin in!!!

Wat ik alleen jammer vind, is dat Tim (zoals het er nu naar uit ziet) niet eens van zijn verjaardagstaart kan eten. We zijn weer fanatiek verder aan het gaan met vast voedsel geven, maar het levert alleen maar spuugpartijen op. Jammer....

GR Ingrid

PS hoe gaat het met jullie voorbereidingen?

Gaaf he zo snel al......
Hier zijn de uitnodigingen klaar hoef ze alleen nog maar te bestellen zeg maar online bij abelli gemaakt....
Taart moet ik nog bestellen en versiering voor een prikkie bij kruidvat gekocht met op elk pakje 50% korting......
Kadootje zijn we ook al uit alleen nog bestellen.....
Wensen lijstje voor fam heb ik ook al...
Heb er ook veel zin in.

We balen joh dat het eten van vast voedsel wat stagneerd maar dat zie je wel vaker hoor!
Blijf hoop houden en geloof in je mannetje.....
In zijn puberteit vreet tie straks de oren van je kop ;-)

liefs louise

ik ben bezig met de uitnodigingen zelf te photoshoppen :p
en heb al een lijstje uitgenodigden en eventuele cadeautjes.
we hebben er ook al super veel zin in!
voor ons nog maar 6 weekjes!!
ze lijkt ook al echt een 1 jarige. ze eet 12mnd voedsel en drinkt 12 mnd fles voeding (geen idee waarom ze die wel wil en de 6+ mnd voeding niet!)
en ze stapt steeds verder. vandaag al 8 stappen van bank naar tafel.
vanmorgen zat ze ineens op handen en knieën maar kwam nog niet vooruit. en ze kon ineens staan in de box!!

Hier nog niet echt bezig... heb wel al de cadeautjes voor jorn binnen.. al ingepakt ook hahah :D en verder.... stuur ik gewoon een sms naar de vrienden wanneer we het vieren. en dan is iedereen gewoon welkom :D vanaf 14.00 smiddags... weet alleen niet of ik de familie appart doe s'ochtends... moet ik nog maar ff over piekeren... duurd nog 2 maanden hier dus heb nog wel ff... moet nog wel ideeën doen voor de taart en slingers halen :D

En geen probleem toch als e de taart niet eet. er mee spelen is ook erg leuk!

Eerste veel plezier deze dag.

Hier is de taart bestel met cupcakes voor de kinderen.Juliaan krigt een kleine taart dat is meer om te spelen dan eten denk ik jajajja
veder maken bij een piñata en veder paar hapjes.

en veel lacht en plezier hoop ik

Ik ben ook al bezig met Joany dr verjaardag hoor is pas 8mrt maar ja vindt het erg leuk om dat te doen. Ik heb al een taart besteld ze krijg een bumba taart en heb al wel de uitnodiging die ik wil gezien moet alleen nog n foto van dr maken en dat kunnen de uitnodigingen gemaakt worden. We hebben dr kado al uitgezocht en ik denk dat ik maar bonnen vraag voor kleding dat heeft ze straks toch nodig en speelgoed heeft ze al zoveel. Van n vriendin van mij krijgt ze oorbellen.

Ja jullie zijn als 1e aan de beurt he!
Spannend hoor!
En als je lekker slagroom op de taart hebt kan hij daarvan smullen toch? hoeft ie niet voor te kauwen.haha
Wat voor een kado krijgt hij?

ik ga zelf de taart maken van marsepein en uitnodigingen stuur ik niet, tenminste ik stuur een mail naar iedereen voor wanneer/tijd, maar ik heb nog 5,5wk
Liefs MJ

Terug
Bovenaan