morgen punctie poging IVF nr. 4

Hoi meiden,

Dinsdag voor de 2e echo geweest.. en de fm was goed, waren al rond de 17 a 18mm.

Gisteren prygnyl gespoten. en morgen op kwart voor 9 mogen we aanwezig zijn in A ´dam.
Vind het weer erg spannend, ook omdat dit in een ander zkh is, dan voorgaande keren.

We hopen dat het goed gaat en dat er weer een terugplaatsing mag plaatsvinden.
En dat de kwaliteit vd cellen beter is, zodat als het nodig zal zijn, om in te vriezen.

Probeer er niet te veel over na te denken, maar ik zal jullie zo nu en dan op de hoogte houden.
Zaterdag ga ik heerlijk relaxen in een kuuroord. (neem aan dat dat geen kwaad kan).

Veel succes iedereen.

Liefs een Leeuwtje

hai leeuwtje,

Heel veel succes met je punctie morgen. Hoop dat het een beetje meevalt en je snel bij mij op het wachtbankje kan komen zitten (zit er vanaf vandaag pas op)
Ik had normaal niet zo'n moeite met de punctie. Deze keer was hij wel wat pijnlijk omdat ze 23 follikels hebben weggehaald. Oeps...dat voel je wel even. De arts zei dat het bijna 2 puncties in één waren. De klachten zijn nu ook iets meer aanwezig dan de vorige keren maar ik voel me nu alweer beter dan vandaag.

Heel veel succes en houd ons op de hoogte.

Liefs Indy

Hoi Leeuw

Hoe is de punctie gegaan? Is het meegevallen? Ik zal voor je duimen dat er goede eitjes tussen zitten en dat alles goed bevrucht wordt. Alvast veel plezier zaterdag in het kuuroord. Laat je lekker verwennen en doe vooral rustig aan.

Liefs

Lydia

Hoi Leeuw,

Hoe is de punctie gegaan. Is het je mee of tegen gevallen.
En hoeveel eicellen zijn er gevonden. Wat een spannende tijd weer.
Geniet morgen maar lekker. Het is ook goed om je zelf lekker te verwennen.
Ik wacht tot ik ongi word en ga dan beginnen aan ivf nr 3.
Groetjes Denise

hai leeuwtje,
ook ik ben benieuwd hoe je punctie is gegaan........Hoop dat ze een flink aantal mooie eitjes hebben gevonden die komende dagen flink hun best doen.

Geniet morgen lekker van je relaxe dagje. Zal je waarschijnlijk goed doen. Wanneer krijg je te horen of er bevruchting is en worden je emmy('s) teruggeplaatst?

Heel veel sterkte meid en dan zie ik je snel op de sofa.

Liefs indy

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties.

De punctie is goed gegaan, was aan de linker kant ook iets pijnlijker, maar het zit er gelukkig weer op.
Er zijn 12 eitjes gevonden..maandag moet ik bellen of er terugplaatsing is en dat zal dan meteen s ´middags worden gedaan.
Dus dan kom ik gezellig op de sofa erbij.

groetjes.

Terug
Bovenaan