morgen punctie

Hoi meiden,

Ik ben moeder van Iris (24-11-2004) uit de 1e ICSI. Vorig jaar augustus heb de 1e ICSI voor een 2e kindje gehad, en wonder boven wonder ik raakte weer zwanger. Helaas ging het een week later mis en kreeg ik een miskraam. Daarna heb ik nog een cryo tp gehad (2 stuks) maar ik raakte niet zwanger. Nu zit ik midden in de 2e ICSI poging en heb morgenochtend de punctie. Vorig jaar had ik flinke overstimulatie, (meer dan 30 follikkels) en toen ben ik na de punctie behoorlijk ziek geweest. Mijn dosis is nu verlaagd naar 100IE en ik heb nu een mooie aantal van 14 grote follikkels, dus hopelijk gaat het nu allemaal wat rustiger verlopen. Ik kijk niet op tegen de punctie, want die is me de vorige keren erg meegevallen. Ik kijk meer op tegen het wachten op het telefoontje of er wel of geen bevruchting is. Maar goed we overleven het vast wel weer. Ik las dat er meer meiden zijn hier die de komende dagen punctie hebben en wil iedereen even heel veel sterkte en succes wensen! Hoeveel embryo's laten jullie eigenlijk terugplaatsen als ik vragen mag?

Groetjes van Margreet (29 jaar)

Hoi Margreet,

Wij (mijn man en ik) laten 1 eitje terugplaatsen.
De vorige x had ik ook een overstimulatie en uiteindelijk 22 goede eitjes zeiden ze.
Maar helaas geen zwangerschap.
Nu gaan we dinsdag voor onze 2e ivf punctie.
En nu heb ik 7 goede follikels.
Dus ik zal sneller klaar zijn met de punctie vergeleken bij vorige x.
Zie wel wat er gaat gebeuren dinsdag.
Vanavond om 22.00u pregnyl spuiten en dan 9.00u dinsdag punctie.
Je hoort nog van mij.

Gr. Sylvia

Hoi Margreet, lees nu pas je berichtje, dus denk dat je al onderweg bent naar het ziekenhuis. Ik heb morgen (dinsdag) de punctie en ben best een beetje gespannen, zeg maar behoorlijk, maar goed, het hoort er nu eenmaal. Het is me  vorige keer reuze meegevallen hoor, daar ben ik ook niet bang voor. Ik ben meer gespannen of de bevruchting gaat lukken in het lab, omdat dat de vorige keer misging.

Ik duim voor je!

Kus, Pleun

NB: in welk ziekenhuis zit je?

Hoi Margreet,
Hopelijk is de punctie al achter de rug en is het weer meegevallen.
Wij wilden er 2 terug laten plaatsen, maar ziekenhuis adviseerde 1, als het een toppertje was.
Uiteindelijk zijn het 2 mindere emmy's geworden en bang zwanger!!!! (van 1 of 2)
Succes.
We gaan maar een supergrote nieuwe wachtbank bestellen hoor!!!!

Terug
Bovenaan