morgen "eindelijk" beginnen met hormonen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal !
Ik had daar maar een vraagje aan jullie ! Ik begin morgen eindelijk met het injecteren van hormonen (gonal-f) ! in de hoop dat er een eitje van mij gaat groeien ! Ik heb afgelopen maand te horen gekregen dat ik een lichte vorm van POC heb en dat onze eerste IUI poging een maandje opschuift ! Nu is het zo dat een eitje wel wil gaan groeien maar niet genoeg omdat de andere te veel van mijn hormonen "snoepen"!! Zo legte het de gyn uit ! Nu is mijn vraag wat mij te wachten staat met die hormonen ?(slecht humeur;huilbuien)  Ik heb al mijn mannetje gewaarschuwd, zodra ik raar sta te doen of iets anders moet die het maar zeggen ! En bij deze wil ik ook nog even een complimentje aan al onze mannen geven , die zoveel respect en geduld tonen tegenover ons ! Petjje af hoor !
Groetjes Alexandra24

Hoi Alexandra,

Succes met je hormonen!! Hoe is het nu afgelopen met je verzekering?
De bijwerkingen van de Gonal valt mij reuze mee. Mijn mannetje denkt er soms anders over, maar over het algemeen is het goed te doen!!!

Lfs, Kippie.

hoi alexandra,

ik wil je even heel veel succes wensen met je behandeling

toi toi toi

groetjes moekje

quote: moekje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2007 12:32:41'));

hoi alexandra,

ik wil je even heel veel succes wensen met je behandeling

toi toi toi

groetjes moekje

p.s. pco en zwanger worden kan he geef de moed niet op
ik heb ook pco en ben nu al bijna 20 weken zwanger

bedankt voor jullie reacties ! vandaag weer eerste Fm gehad ! ik ben ze al goed aan het toe spreken ! GROEIEN jongens GROEIEN !!!!! ik hoop dat het helpt !ik hou jullie op de hoogte !

groetjes Alexandra

Hoi Alexandra,

Spannend hoor, starten met hormonen.

Zelf vond ik het uiteindelijk meevallen. Ook qua bijwerkingen, ik had alleen wat meer last van mijn borsten. En ja, tuurlijk was ik ook wat meer gespannen maar dat is logisch, toch....?

Heel veel succes!

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan