Morgen sollicitatiegesprek

A

Anoniem

Guest
En ik heb er helemaal geen zin in. In een opwelling heb ik gereageerd op een functie op internet. Een leuke functie en hier in de buurt.

Maandag via de e-mail de sollicitatiebrief verstuurd en nog diezelfde dag wordt ik door het bedrijf gebeld of ik morgen op gesprek wil komen.

Ik heb het nu niet naar mijn zin op mijn werk maar ik heb fantastische werktijden en een baas die daar niet moeilijk over doet. Dat zal daar niet kunnen. Maar mijn baan loopt ook over een paar maanden af. Waarschijnijk kan ik wel naar een van onze partners onder dezelfde voorwaarden. Maar zoals ik al zei op het werk ben ik wel uitgekeken.

maar het is zo makkelijk met Lukas. Ik kan hem elke dag om 16.00 uur ophalen. Heerlijk. Die andere baan dan kies ik echt voor mezelf en niet voor Lukas. Moeilijk moeilijk moeilijk.

Bovendien loop ik giga op de zaken vooruit want het is pas een eerste gesprek.

Nou ja, ik heb het ff van me af kunnen tikken. Ik zie morgen wel.

Annemieke

Joh, je kan toch aangeven dat je eigenlijk niet op zoek was....maar dat je eventueel bereid bent om over te stappen. Je moet het zo neerleggen dat zij jou heel graag willen hebben. Niet andersom. Misschien valt er dan wat te regelen.
En Lukas is beter af met een gelukkige moeder en een paar uurtjes extra opvang dan met een moeder die om 16.00 een saaie dag gehad heeft en van ellende haar kind weer komt halen.
Je kiest dus niet alleen voor jezelf, maar ook voor Lukas hoor.
Liefs Nelleke

Suc6 meid!

Enne... eerst afwachten of jij de baan ziet zitten, dan of ze jou willen aannemen, en dan hoef je pas te beslissen of je het ook doet (sinds ik er zo tegenaan kijk ga ik altijd een stuk relaxter naar een sollicitatie)!

Liefs Jenneke

Annemieke, als Nelleke reageert hoef ik dat eigenlijk niet te doen (zij dnekt er blijkbaar het zelfde over), maar ik doe het toch!

Kies voor jezelf, want dan kies je ook voor Lucas. En wat dan nog als je hem om 17.00 uur ophaalt!!! Als jij blij en vrolijk wordt van wat je doet, merkt hij dat ook... Kan hem dat uurtje nou schelen. Echt hoor.

Succes en GO GIRL!! Laat ze maar eens zien wat je in je mars hebt en onderhandel lekker over de voorwaarden: de arbeidsmarkt is er naar op dit moment.

Take care
Susan

Wat een luxe positie (hihi, dit wil je waarschijnlijk niet horen nu). Maar ik meen het wel. Je kunt de mensen waar je morgen een gesprek mee   hebt voorleggen wat je situatie nu is (qua tijden) en dat je dat ook zoekt in een nieuwe baan. Wellicht komen ze je niet 100% tegemoet, maar je weet maar nooit.
En wat heb je nou te verliezen in dat gesprek? Helemaal niks! Gewoon gaan! Ben je weer een ervaring rijker!

Succes!
Ellen mv Julian

Ga morgen nu maar lekker met goed moet naar die soll..
Laat je goed informeren en luister wat ze je te bieden hebben. Lijkt het je niks dan kun je toch gewoon afzien van de baan?

Gewoon gaan!!
En je mag best iets voor jezelf kiezen.. Lukas wordt er niet slechter van hoor!
Als jij weer met een smile naar je werk gaat, je daardoor "gelukkiger" voelt dan wordt ook je omgeving er gelukkiger van..

Succes!

Esmé mv Kay

Ik heb hier verder niets aan toe te voegen. Ik wil je alleen veel succes wensen morgen.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan