Morgen spannend!!

M'n vader heeft morgen een onderzoek aan z'n hart. Hij heeft al een keer een open-hart-operatie gehad, maar er zijn weer klachten. Ze gaan van binnen kijken of ze het moeten dotteren, of ze een stand kunnen plaatsen of dat de hele boel weer open moet...
Het onderzoek morgen is op zich niet spannend (hoewel het de vorige keer goed mis ging, dus de zenuwen zijn dubbel), maar de uitslag des te meer. Ik hoop zo dat hij niet weer zo'n zware operatie hoeft te ondergaan. Vorige keer zei hij: Ik heb het overleefd, maar dit wil ik nooooit meer! (en hij is geen mietje hoor, hij heeft medisch al best wat voor z'n kiezen gehad, letterlijk).
Maar goed, lekker belangrijk voor jullie, maar we mogen onze hartjes hier luchten toch, dus nu ik even..
Liefs Nelleke

Lieve Nelleke,

in gedachten zal ik morgen bij je zijn...en heel hard voor je duimen en hopen dat je vader niet nog eens zo`n operatie moet ondergaan.....

liefs denise

Oeh altijd spannend om weer een hartcatheterisatie te moeten ondergaan...kunnen ze hem als ze iets vinden direct dotteren, of moet ie daarvoor naar een anders zkh?
Ik hoop het eerste! iig sterkte voor morgen!

Harmke mv Sara

Ja dat is het vervelende, de behandeling is weer in een ander zkh ....
Puur omdat dat andere ziekenhuis niet het risico wil lopen om 'voor niets' met alle apparatuur klaar te moeten staan! Pure geldkwestie dus. Maar hij moet dus sowieso nog een keer. ... grrr
Nelleke

Ik weet precies wat je vader moet ondergaan: allebei mijn ouders zijn gecatheteriseerd, gedotterd en hebben allebei een bypass operatie ondergaan en mijn schoonmoeder heeft een stand.
Ik weet dus alles af van de spanning die jullie nu voelen en dat is idd verschrikkelijk!
Ik ga heel hard voor je vader (en voor jullie natuurlijk) duimen dat de uitslag goed zal zijn en dat hij niet onder het mes hoeft!

Sterkte meid en hou je ons op de hoogte?

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan