morgen spannende dag

Zoals jullie weten is jurgen overspannen, de dag dat hij is geknapt (weet even niet hoe ik het moet noemen) was hij op het werk. Hij had een gesprek met zijn leidinggevende die op niet zo'n prettige manier heeft verteld dat jurgen wel vaak ziek is en dat hij  niet weet wat ze met hem aan moeten. Dit was de  bekende druppel en jurgen (hij had toen al medicijnen) is erg boos geworden en heeft een raam doorgetikt.
Op dat moment was zijn bedrijf vol begrip en het kwam doordat hij overspannen was en Jurgen moest maar rustig aan doen. Ik heb nog gevraagd of dit gevolgen had maar er werd gezegd dat het geen consequenties had.

Gisteren hadden we een gesprek op zijn werk en dat was om te kijken hoe het nu gind en hoe verder. Wat blijkt nu, ze twijfelen of ze met Jurgen verder willen omdat ze bang zijn dat hij nog een keer agressief wordt.
Nou ten eerste is jurgen absoluut niet agressief en hij werkt er 9 jaar en er is nog nooit wat gebeurd.
De psycholoog heeft ook eengoed woordje voor jurgen gedaan maar ze willen er toch nog even over nadenken.
Nou krijgen we morgen te horen of hij mag blijven of niet.

Ik ben zo kwaad op die lui, ging het net weer wat beter met jurgen zit hij nu weer in de stress. Dan hadden ze vaanf het begin duidelijk moeten zijn.

Zo het is een heel verhaal geworden maar ik moest het even kwijt.
Liefs sandra

Jeetje das ook wat! Kan iedereen overkomen om één keer uit je slof te schieten!!

Zou idd niet eerlijk zijn dat  je man niet mag blijven!!

Heel veel succes morgen, denk aan jullie hoor!!!

liefs jen en mike

Hey Sandra,

Jeetje dat is inderdaad spannend. Zo zie je maar weer. Je bent als werknemer gewoon een nummer, of je nu altijd de benen onder je kont vandaan loopt of gewoon aanwezig bent. Zoals hier zie je weer dat het geen verschil maakt. Op de een of andere manier hebben die lui op zo'n moment alleen een kort geheugen. Al die jaren waarin hij trouw iedere dag naar zijn werk kwam en naar ik aanneem zijn werk goed heeft gedaan (anders is hij geen 9 jaar bij dezelfde baas!), telt op zo'n moment niet meer mee.

Ik hoop  met jullie mee dat het allemaal goed zal aflopen. En ik hoop dat jouw man dan toch nog de energie bij elkaar kan krijgen om nog voor zijn baas te gaan werken, want ik kan me ook heel goed voorstellen dat het moeilijk is om terug te gaan als men eigenlijk zo over je denkt.

Veel sterkte.

Liefs Fonske.

Nou ja zeg!!!       Wat een achterbaks-heid zeg! Klinkt als een goedkope smoes om iemand te dumpen die zich naar hun mening te vaak ziek meld! Gatsiedarrie zeg, kan er zelf vreselijk boos om worden, hahaha! Schiet jullie niets mee op weet ik ook wel!
Ik duim voor jullie!

Kus, Marieke

Wat een streek!!
Ze kunnen hem toch niet ontslaan zolang hij ziek gemeld  is??? Dus extra lang uitzieken hoor als het nieuws negatief is!!

Heel veel sterkte..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan