Morgen strippen...

Het is even geleden, maar ik ben er weer!
Afgelopen weken erg druk geweest met de verbouwing (vorige week moest er toch nog een oud plafond uit boven de trap, maar intussen zit het nieuwe er weer in en is het strak gestuct). De afgelopen weken waren erg heftig de combi van verbouwen met mijn nesteldrang en poets-tic, fysieke klachten (CTS, Zwangerschapssuiker, pijnlijke bekken, oefen weeen) en al 3 maanden van maar 3 tot 6 uur slaap per 24 uur.

Daarom wil de verloskundige me morgenmiddag (als ik ook maar enige ontsluiting heb) gaan strippen en/of m'n baarmoedermond masseren om mijn lichaam de prostaglandine aan te laten maken die nodig is om de bevalling op gang te brengen. Vanaf nu 2x per week tot ons meisje er is! Nu maar hopen dat 1x voldoende is!!
 
Oh meis, ik benijd je niet met al dat geklus. Hopelijk pas je nu goed op je zelf en kan je de boel de boel laten, want je moet nu toch echt even rusten en je voorbereiden.

En spannend hoor! Hopelijk is 1x genoeg en pakt je lichaam het daarna op en neemt t over.

Ik zo naar gyn voor inwendig onderzoek en dan plan trekken. Ben ook reuze benieuwd wat we gaan doen.

Liefs
 
Het ergste geklus is weer voorbij nu. We kunnen weer zitten beneden (hebben vorige week 3 avonden op bed moeten eten omdat dat de enige plek was waar we konden zitten) en krijg net een berichtje binnen dat ik mijn gordijnen op kan halen, dus dan is de woonkamer zo goed als af! Vandaag nog wat schilderen & kussens maken en vanaf morgen mag ik van mezelf dan ook lekker met verlof... Heerlijk!! Toch hoop ik inderdaad ook dat 1x strippen genoeg is! Meisje wordt ook al groot... ze schatten haar op 3500 gram bij geboorte op 40+0, groter dan Elias!

Maar voor jullie ook spannend zo!
Jullie stonden een tijdje geleden toch ook voor de keuze, eerder inleiden of gewoon afwachten. Hebben jullie die beslissing al kunnen maken, of is daar het onderzoek voor? Wel fijn dat jullie ventje het zo goed doet zeg! En verder met jou? Is het nog vol te houden? En spanning, is die erg aanwezig of toch minder dan eerder verwacht.... Kan me voorstellen dat het nu erg spannend begint te worden!

Liefs!
 
Spannend, hoop dat de kleine zich snel meld en dat 1 keer strippen genoeg is...
Je hebt het er maar druk mee, wou dat ik dat nog kon pfff...
 
Spannend idd. Maar ik verbaas me eigenlijk wel dat ze je al willen strippen... Meestal willen ze daar mee wachten, toch? Zag net dat jij vandaag 38 weken bent. Ik ben morgen 38 weken en moet woensdag weer naar de vk, benieuwd wat zij dan zegt...

Jij in ieder geval veel succes morgen!
 
Spannend meid!

Hopen dat het niet te lang meer duurd:) Je bent nog lekker bezig zo te lezen, fijn dat je dat nog kan. Geeft lekker afleiding. Dat red ik al een tijdje niet meer, ik hou het bij kleine klusjes.

Succes morgen!
 
Het is inderdaad vroeg dat ze me willen strippen, maar dat komt gewoon doordat ze mijn geschiedenis goed kennen. Ik slaap nu natuurlijk ook al sinds begin augustus tussen de 3 en 6 uur per 24 uur, hou heel veel vocht vast en kan op momenten door de CTS niet eens een pak wasmiddel optillen, dan ben ik de kracht kwijt uit mijn handen. Ik ben nu ook al dagen niet meer pijnvrij geweest. En dan is er nog de zwangerschapsdiabetes, maar die heb ik heel aardig onder controle met superstreng lactosevrij, suikervrij en koolhydraatarm dieet. Het is dat ik zo graag thuis wil bevallen anders zouden ze me nu inleiden.

Maar het klussen daar ben ik vanaf vandaag klaar mee, het heeft veel van me gevraagd maar de omvang van de verbouwing is te groot voor een persoon alleen dus ik moest door. Mijn man gaat daar nu voorlopig even alleen mee verder, en dat kan want zover zijn we gekomen... Heb het nog best aardig volgehouden al zeg ik het zelf!
 
Wat goed dat je gestopt bent met klussen! Je hebt het zeker lang volgehouden... En wie weet start door de rust de bevalling ook vanzelf en kan je lekker thuis bevallen. Neem die rust ook! Heb je wel verdiend lijkt mij zo. Hopelijk duurt het niet zo lang meer voor je gezien het feit dat je al poosje niet pijnvrij bent en heb je binnenkort je kleine meid in je handen!

En lief dat je nog specifiek informeert naar de spanningen. Die zijn zeker wel aanwezig, maar gelukkig meer op een positieve en nieuwsgierige manier. Heb ergens veel vertrouwen in het feit dat het dit keer goed zal gaan. Meneertje is ook zo lekker beweeglijk, dus dat scheelt ook. Maar kan daarom ook niet wachten tot hij er is en op mijn buik ligt en ademt! Vandaar ook het eerder halen, wat medisch gezien niet noodzakelijk is.

Nou we houden elkaar op de hoogte met de laatste loodjes.
Sterkte met strippen straks en het rommelen daarna!
Liefs
 
Terug
Bovenaan