Morgen tekenen, dan krijgen we de sleutel van het nieuwe huis!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Morgen om half 10 gaan we een rondje door het nieuwe huis lopen, om 10 uur tekenen en dan de sleutel (hopelijk hebben we een notaris die snel leest haha)
Daarna hard aan de schoonmaak zodat we zaterdag onze spulletjes in een schoon huis kunnen zetten. Vandaag de laatste spullen ingepakt en alvast wat schoongemaakt in ons appartement. Nou ja schoonmaken heeft mijn schoonmoeder gedaan. Echt zo superlief, ze zag dat ik er doorheen zat en is me komen helpen.
En morgen in het nieuwe huis komt ze weer helpen en verzorgt ze de broodjes en koffie en andere versnaperingen.

Ik ben heel moe en zit er wel een beetje doorheen nu, maar nog even doorbijten en dan lekker genieten! En natuurlijk het feest voorbereiden, want we vieren volgende week zaterdag Feline's verjaardag (komen ongeveer 35 mensen).

Ik ben zo forumverslaafd dat ik denk morgenavond nog wel online ben en zaterdag ook wel als de internetverbinding het doet in t nieuwe huis.

Nou moest even update geven. Ik ga snel weer op iedereen reageren hoor.

liefs Maris

Hey maris!!

Heel veel plezier vandaag!! Echt super, nu eindelijk een huissie!!

GENIET ERVAN!! (naja niet van het schoonmaken natuurlijk hahah, maar ach ik las dat je daar schoonmoeders voor hebt ).

Liefs Saskia
mv Rik 04-07-07

Is toch altijd spannend he zo'n overdracht. Geniet van jullie nieuwe huisje en lief dat je schoonmoeder komt helpen. Nu nog alles uitpakken en dan kan het genieten beginnen.

hey mariska,

wat lekker dat je vandaag eindelijk de sleutel krijgt van je nieuwe huis!
spannend hoor , lekker schoonmaken en dan de hele zomer  
genieten...
veel succes...

groetjes mascha  

Hoi Mariska,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!  Succes met klussen, schoonmaken en verhuizen.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan