Morgen termijn echo

Hai allemaal,
We zijn net verhuisd, dus afgelopen twee weken veel geklust en geen tijd gehad om op het forum mee te schrijven :), maar de tijd ging zo snel dat ik morgen mijn termijnecho heb! Spannend. We hebben natuurlijk met 7 weken het hartje gezien en eigenlijk zijn er tussen toen en nu geen bijzondere dingen gebeurd, maar vind het toch wel spannend :).
Daarna kunnen we het ook lekker aan iedereen gaan vertellen!
Liefs Rianne

Lieve RianS,
Ik snap je helemaal. IK dacht dat ik gek werd vanmiddag, we zijn voor de echo geweest, 12 wkn en 5 dagen. Alles was gelukkig goed. Ik weet wel dat niemand dat gevoel bij je weg kan nemen. Het helpt alleen maar als je de kleine op de echo ziet! Ik duim voor je en het zal vast goed komen!!!

Veel geluk!

Liefs Anne-Marie

Hoi Rian,
Ik heb afgelopen dinsdag de echo gehad, iets voor de 12 weken. mijn man heeft het wel gehoord maar ik kon alleen maar naar het bewegende kleine mensje kijken, maar alles was goed. As dinsdag krijgen we de nekplooimeting, ook weer spannend.
hopelijk is je kleintje goed te zien op de echo en zwaait hij naar je, net zoals die van ons.
liefs Henny

Haiiii,

Ik heb mijn echo gisteren gehad. De kleine was druk aan het koprollen. Geweldig om te zien. Mijn datum gaat een weekje naar achter, zal het in de lijst even aanpassen.

xxx

Terug
Bovenaan