Morgen testen... spannend!

Ik kan morgen dus eindelijk testen..ik kijk er naar uit..
Ik merk tot nu toe, lage rugpijn, menstruatie achtige krampen..
Meer dan normaal witte afscheiding, en ineens met vlagen best veel..
Maar door de krampen, word ik toch telkens onzeker..alsof het toch ineens door kan breken..word er zo onzeker van.
Hoop daarom dat ik na morgen wat meer zekerheid heb.. mijn hele alles zegt ja, je bent zwanger.. ik "weet" het gewoon....
Daardoor denk ik des te erger bang voor teleurstelling (al ben ik zo zeker dat ik het weet)...

Nog meer dames die op het wachtbankje zitten? en morgen kunnen testen?
 
Hoi,

Ja, ik ook! Spannend, he?

Omdat ik niet weet wanneer ik ongesteld zou moeten worden, heb ik vanavond een extra vroege sensitest (waarvan ik er een paar had besteld) gedaan, en zowaar is daar een heeeel licht lijntje op te zien, ik zag het ineens 'opkomen', gelukkig binnen de afleestijd. Mijn vriend (die heel kritisch kijkt) kon het ook niet ontkennen. ;) Maar toch, zo licht? We twijfelen toch nog een beetje. Nu kan ik niet wachten tot morgenochtend. En overmorgenochtend!

Grappig dat jij schrijft dat je hele lijf Ja roept. Dat gevoel heb ik ook. Moeig, warm voorhoofd, rode wangen, steken in mijn buik, al de hele week lichte menstruatiekrampjes of een licht zeurderig gevoel. Net of je ongesteld moet worden, maar dan net niet vervelend, zeg maar. :) En ook de afscheiding inderdaad, dat zijn nu echt stukjes wit, een soort vliesjes bijna. Dat had ik bij een eerdere zwangerschap ook.

Pff... echt enorm spannend....
 
En? Mary Jane? Al duidelijkheid? Ik hoop goed nieuws voor je.

Voor ons is het nog een beetje spannend, het streepje is nog steeds heeel licht. Geen idee wanneer mijn nod is, dus het kan dat ik te vroeg aan het testen ben. Afwachten maar..... :)
 
Ja raak! Ik besef het nog niet helemaal...pfff

getest met een action test.. gewoon net.. overdag..prima te doen..

Even landen hoor!!



Jullie al meer nieuws??
 
Ah gefeliciteerd!!!!!

Mocht je de test willen bewaren zou ik voor de zekerheid even de 2 voor 5 euro halen bij de kruidvat.
Daar een beetje haarlak op spuiten dan kan je ze bewaren :D
Ik had mijn eerste test ook van de action gehaald maar die vertoonde de volgende dag al van die vlekjes dus kon die niet bewaren.

:D nogmaals gefeliciteerd!
 
Ja precies! Plus ik vind die van de action over het algemeen in het begin van de zwangerschap erg licht testen.. dat loopt uiteindelijk wel op natuurlijk.

Ben ook nog maar net 4 weken zwanger, dus daar zal t wel aan liggen..
 
Terug
Bovenaan