morgen testen!!

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

ik ga morgen testen,dan ben ik volgens mij 4 dagen over tijd..ik had vandaag een heel klein sliertje bruin slijm(sorry).wat zou dat kunnen betekenen??
het zou wel fijn zijn als het posi is..
ik heb mijn moeder jong verloren en vandaag was het haar verjaardag,dus toch een heel erg emotionele en trieste dag,voor mij en mijn vader en de rest van mijn familie.
en ik hoop dat ik ze iets positiefs kan vertellen de komende dagen..

nou dit wilde ik even kwijt..

en dames veel succes!!
liefs kimberley..

veel succes met testen hoop voor je dat je goed nieuws hebt.

groetjes iris

Hoi Kimberley,

ik wil je niet ontmoedigen, maar als ik ongi moet worden heb ik altijd een dag of 2 van te voren bruinige afscheiding zodat ik weet dat ik ongi moet worden. Ik hoop het natuurlijk niet voor je. Ik hoop dat je morgen een positieve test in je handen hebt.

Groetjes Petra

hey meiden,

ik ben sinds een half uur echt supermisselijk ook een misselijk gevoel in mn buik/maag..zou dit van de zenuwen komen of iets anders??zo heel zenuwachtig ben ik niet..raar hoor,ben echt beroerd..
hoe gaat het met iedereen??

liefs kimberley..  

hee kimberly,

Dat je het volhoud om nog niet te testen,meid ik duim voor je hoor morgen.
Ik zit op de tiende dag van mijn cyclus dus ik heb nog kans deze ronde.
Ik doe aan temperaturen en ik heb nog geen eisprong maar meestal komt ie rond de veertiende dag want ik heb meestal een cyclus van 28 dagen.

Als het deze maand gaat lukken zou dat wel een mooi verjaardagcadeautje zijn want ik ben 5 juni jarig.
We wachten rustig af maar het blijft spannend.

Gr: Poppie 2

hey meiden..

ik heb vanochtend negatief getest..echt balen,maar ja ben ook nog niet zo lang bezig..dus ik mag niet klagen..

alle andere meiden heel veel succes ,ik   voor iedereen!!

liefs kimberley..

hee kimberly,

Jammer meid op naar de volgende ronde!
Ja het is wel altijd flink balen een paar dagen maar gelukkig ben je nog niet al te lang bezig dus het is nog niet zo ontmoedigend.

Gr: poppie 2

Hoi,

Maar was je al wel ongi geworden? Anders is er misschien toch nog wel een kans dat je zwanger bent, of heb ik iets gemist..

Groetjes,
Jazz

Terug
Bovenaan