morgen testen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ga morgenochtend een testje wagen. Zit nu op dag 45 en vorige maand was mijn cyclus 45 dagen, dus zou ik morgen officieel overtijd zijn. Vorige cyclussen waren meestal 42 dagen, dus het kan ook zo zijn dat ik al drie dagen overtijd ben. Dit is trouwens ronde 5 voor tweede kindje. Ik heb deze keer wel  het gevoel dat het raak kan zijn, want we hebben het volgens mij voor het eerst echt op het goede moment gedaan... vind het super spannend! Is er toevallig nog iemand die morgen gaat testen?

Groetjes

Hoi hoi,

Ik ga niet morgen testen want, bij mij zijn woensdag de rd s gekomen maar, wil je heel veel succes wensen. Zal voor je duimen. Laat je wat weten als je hebt getest?

liefs happy

He Happy,

Dat is balen dat je ongesteld bent geworden! In welke ronde zit je en voor hoeveelste kindje?

Groetjes

Zit nu in de vierde ronde voor mn eerste kindje .......

liefs happy

Nou, ik heb inmiddels getest en....................... ik ben zwanger!!! Kan het nog niet echt geloven eigenlijk...
Jij heel veel succes verder en hopelijk ben je ook snel zwanger.

Liefs

Hey hoi,

Super zeg gefeliciteerd hoor!!!
Ga er lekker van genieten van jullie wondertje in de buik!!!
Het is een bijzondere tijd die zo snel gaat!!!
Fijne zwangerschap!!!

Liefs Sandy

Gefeliciteerd!!!
Ga er nu maar echt van genieten he. Goed dat je het zo netjes hebt volgehuoden met testen na je NOD, zeker omdat je al een vermoeden had. Heb je al wat kwaaltjes?
Liefs Gwen.

@ Sandy:

Bedankt voor de felicitatie! Hoop dat het voor jou ook snel raak is voor je tweede!

@ Gwen:

Ik had op een of andere manier wel een vermoeden dat het raak was omdat ik me best vaak niet lekker voelde, vooral 's avonds na het eten. En  als ik van mijn werk naar huis reed viel ik bijna in slaap... Maar als je zo'n onregelmatige en vooral lange cyclus hebt weet je sowieso niet echt wanneer je moet testen natuurlijk dus om te voorkomen dat het weer zo'n  "zinloze" test werd, heb ik maar even afgewacht. Nou, succes he!

Liefs

Terug
Bovenaan