morgen testen

A

Anoniem

Guest
aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben, maar wel alle tekenen heb om dit te worden heb, heb ik toch maar een test gehaald, ik doe deze morgenvroeg wel!!
ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben, bij mijn eerste zwangerschap had ik ook de zelfde klachten dus kan altijd een gokje wagen!

ik heb van de week een test gedaan (maar dan smiddags) van de etos. Deze was een beetje vaag, in het ovale rondje moest een streepje komen, dan was de test goed gelukt, in het andere vakje kwam niks dus niet zwanger. maar in het ovale streepje kwam niet een heel streepje te staan, het middenstukje bleef weg. nouja dan maar voor de zekerheid even weer testen. ben nu bij de DA geweest!!

spannend meid ik zit nog in hetzelfde schuitje vage rare testen en al 1 week overtijd!

heb je ook al getest?? pff word er niet goed van. Ik had van de week bij mijn zus thuis getest, en die was helemaal hieper de piep!! en toen was hij negatief, dus had wel even moeite om even vrolijk te zijn....en gisteren hoorde ik ineens van een andere moeder "ik ben in verwachting van de 3e"dus ik "slik". ,maar goed onze tijd komt! ik gun het iedereen met heel veel liefde!!

wanneer ga jij weer testen??

liefs

spannend zeg! hopelijk mag je een positieve test in je handen krijgen morgenochtend! we horen het wel van je!

Hoelang ben je al bezig met proberen zwanger te raken?

@ pinkiepeanuts,

ik ben vorige maand weer ongi geworden na weer 3 jaar pil. en was nog helemaal niet zo lang gestopt dikke maand en werd weer ongi.
we willen graag een 2e, het is niet zo dat we er heel erg mee bezig zijn. het komt als het komt.
ik heb al een dochtertje van 3 jaar!

Nou mensen, ik heb getest en hij was negatief, hier had ik mij 80% al op voorbereid. maar goed ik wacht nu gewoon tot mijn menstruatie komt. aangezien ik nog maar net gestopt ben, kan je lichaam nog al in de war zijn. ben nog niet van plan de huisarts in te schakelen. ga er van uit dat het wle goed komt!! ik ben na dat ik getsopt ben 1 keer ongi geworden.. waarschijnlijk een lange cyclus!!
we shall see

lief

Mij

Terug
Bovenaan