morgen toch maar testen

Ik ga toch maar een zwangerschapstest doen, heb geen zin meer in koffie, vind friet weer vies, heb zin in ijsthee. Kan natuurlijk ook gewoon door de hormonen komen, maar ik ben er niet gerust op! En ben nu 3 tot 4 weken overtijd, als je dat zo mag noemen natuurlijk!
Morgenvroeg maar eerst een test halen....

ik ben ook wel benieuwde..
ben zelf ook nog steeds niet voor de 2de keer... maar goed... wegen galblaasonstekingen heb ik zaterdag een echo gehad en die hebben niks gezecht... denk dat ik wegens de bv gewoon even de klus kwijt ben.... heb ook nog geen ander tekens... en tja... wegen alles gerommel hier hebben we ook echt niet de kans gehad om veel te spelen dus tja dan word de kans nog kleiner... ik wacht nog even met testen..
maar als jij koffie vies beging te vinden en zo.... laat je het onze weten???

ben niet zwanger, denk dat het door de borstvoeding komt, maar ik ga nu wel voorzichtiger zijn bij de sex.
heb nu 2 kinderen en dat is genoeg. leuk hoor, die hormonen!

Was dus toch even spannend!
Ik ben ook nog maar een keer ongesteld geweest, maar het zal idd wel van de hormonen en mss borstvoeding komen dat ik nog niet weer ongesteld ben. Ik denk niet dat ik weer zwanger ben, want we hebben echt veilig gedaan!
We zien wel wanneer de rode dagen weer komen... Is wel lekker zo, ik vond het tijdens de zwangerschap ook zo fijn om niet ongesteld te zijn! Mag nog wel even weg blijven dus ;)

Terug
Bovenaan