morgen TP 5 emmy's is dat veel?

A

Anoniem

Guest
Hallo ladies,

Ik ben nieuw hier, lees al wel een hele poos dagelijks mee om me te laten informeren door de ervaringsdeskundigen . Maar ik heb nog nooit meegepraat. Eens moet de eerste keer zijn nietwaar?

We zijn bezig met onze eerste icsi behandeling en  morgen is de terugplaatsing. Vandaag werd ik gebeld dat er vijf bevruchtingen over zijn. De kwaliteit horen we morgen en ook beslissen we dan hoeveel we  willen terugplaatsen.

Is vijf embryo's  veel of is dat  gemiddeld?  Ik ben zo benieuwd! Hoop dat ze goed genoeg zijn voor invriezen dan hoeft het hele circus  niet nog een keer opgestart worden als het mis gaat.

Zijn er nog meer dames die vanaf dinsdag op het wachtbankje  zitten?

Veel succes allemaal!

Groetjes Joris  

Hoi Joris,

5 emmy's is helemaal niet verkeerd. Ik had er maar twee. deze is vorige week woensdag terug gezet en aanstaande maandag, 19/02, mag ik testen. Ik heb vandaag te horen gekregen dat de tweede emmy niet ingevroren is, dus tja voor mij was de score mager, maar wie weet blijft die frutsel in mijn buik wel zitten!!!

Jij mrogen veel succes.

Gr Roelien

Nou Joris, 5 Emmy's vind ik echt heel veel, ik had er maar één en die was van dusdanige kwaliteit dat er geen terugplaatsing kon plaatsvinden helaas.

Heel veel succes morgen, ik zal voor je duimen!

Liefs, Pleun

Hoi Joris,

Welkom op het forum. Ik hoop dat je hier een beetje thuis zult voelen. Zelf heb ik geen ervaring met IVF, dus ik weet niet of 5 emmy's goed is. Ik zit namelijk in het IUI-traject. Succes met de wachtweken!

Groetjes Kippie.

hoi hoi

lijkt me een mooi aantal hoor
zelf hadden wij er de eerste keer 11 en de tweede keer  8 die goed waren, maar er konden er geen van ingevroren worden maar het gaat er om dat de beste terug geplaatst word en die blijft zitten he en dan maakt het niet uit of je er veel of weinig hebt.

groetjes danielle

Terug
Bovenaan