morgen tp dus wachtbankje wie gaat ermee?

hoi hoi allemaal

eindelijk is het dan zover er zijn 5 embyo's bevrucht en er zit een top embryo bij morgen wordt die terug geplaats, dus vanaf morgen kom ik op het wachtbankje terecht.

ik vindt het erg spannend allemaal en hoop dat het goed komt maar asl ik heel erg realisties kijk dan heb ik 75 procent kans dat het niet goed gaat en dat is wel heel erg veel tuurlijk ook 25 procent kans dat het goed komt en dat is toch een kleine kans.

ik probeer me er op voor te bereiden dat het ook mis kan gaan maar het is allemaal zo dubbel vindt het moeilijk om ermee om te gaan.

nou wie gaat ermee kan wel steun gebruiken hihi.

liefs annieka

Hi Annieka,

heb afgelopen dinsdag mijn TP gehad dus ik sluit me bij je aan...we gaan spannende/zware weken tegemoet...

Hoeveel heb jij terug laten plaatsen??

Succes en sterkte!!

duimen maarrrrrrrrrrrrrrr

Hoi Annieka,
Hoe is het gegaan? Weet je dat 25% kans wel een grotere kans is vergeleken met de natuurlijke weg. Je hebt elke cyclus als je het op het goede moment zou doen maar 20% kans op een zwangerschap. Dus jij hebt meer kans!!! liefs Poek

hoi hoi

leuk dat je mee gaat ben ik niet alleen.

idd toch meer kans zo ziet het er een stuk positiever uit hihihi this ook zo eng allemaal.

sinds vandaag wel ongi krampen en licht roze afscheiding  maarja de frummel is net terug geplaats dus even afwachten nog.

liefs annieka

Terug
Bovenaan