Morgen tumorcontrole

A

Anoniem

Guest
Nou ja, de titel zegt het al. Ik moet morgen naar het ziekenhuis ivm tumorcontrole. De laatste controle was in november en toen was alles goed.

Even wat achtergrondinfo: Bijna 2 jaar geleden heb ik een open buik operatie ondergaan. Wij hadden al een paar jaar een kinderwens die niet in vervulling ging. Kwamen in het medische circuit terecht. Eerste gesprek met een lichamelijk onderzoekje. Inwendige echo: er zat zoveel in mijn buik dat de baarmoeder niet meer te vinden was op de echo. Om een lang verhaal kort te maken: binnen 10 dagen lag ik op de operatietafel. In eerste instantie voor een kijkoperatie (maken ze een klein sneetje ter hoogte van de eierstok), maar omdat de hele buikholte volzat met tumoren hebben ze een gigasnee gemaakt (van boven mijn navel tot in de schaamstreek). De tumoren bleken borderline tumoren te zijn: niet goedaardig en niet kwaadaardig. Niet opereren betekent dat het kwaadaardig kan worden. Alles is schoongemaakt en tegelijk is 1 eileider en anderhalve eierstok verwijderd (dit was al zo aangevreten dat het niet meer   herkenbaar was).
Binnen 6 maanden was ik zwanger! Als   ons gezin compleet is (hoe weet je dat??) dan moet het resterende stukje eierstok er ook uit omdat dit de groei van die tumoren bevordert. Geen leuk vooruitzicht want dan zit ik direct in de overgang (ik ben nu 34!), maar ja alles beter dan mijn kind niet meer zien opgroeien natuurlijk!

Ik probeer er op te vertrouwen dat alles morgen goed is, maar het blijft altijd weer eng.
Ik laat het jullie morgen wel weten.

Mijn god, wat een spanning moet jij voelen. Ik wens je enorm veel sterkte toe en hoop dat alles goed is.

Groetjes Fonske.

hoi hoi

nou meid ik wil je heel veel sterkte morgen toewensen..

ga voor je duimen...

heel veel liefs tobi

Jeetje, wat een verhaal. En wat een spanning. Nou, heel veel sterkte gewenst morgen, en we hopen allemaal met je mee dat het weer prima in orde is!
Liefs Nelleke

Jemig meid, da's niet niks... Pfff ik hoop dat alles goed gaat en dat de uitslagen ook goed zijn!!!

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan