Morgen Uitgeteld!

He Dames...

Morgen is het dan zover, uitgeteld!

Bij mijn vorige zwangerschap was ik al bevallen op 39,5. Helaas deze keer nog niet.

Ik slaap al 2 weken zo goed als niet meer. 4 keer op een nacht eruit en echt zwaar moeite hebben met in slaap komen en vaak lukt het zelfs nog eens niet.

Baby is altijd erg druk geweest, zondag hield dat opeens op en vanaf donderdag avond is ie wel zooo druk. Vooral snachts, ooh word er gewoon niet goed van haha ppfff.
En pijn dat ik heb aan heel mn bekkengestel, opstaan gaat gewoon amper van de pijn, zo laag ligt hij naar onderen.

Jaa van mij mag ie nu echt wel komen hoor.
Ben benieuwd hoe het jullie vergaat.

Germ mn zoontje 2 weken vrij geweest en morgen moet ie weer naar school, zo gehoopt dat zn broertje zich zou melden in zn vakantie.

Dames, succes allemaal.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

spannend!!
ik ben over anderhalve week uitgerekend, maar hij gaat zeer waarschijnlijk komende week geboren worden, moet dinsdag naar de gyn en als het kan breekt ie m'n vliezen. het rommelt hier ook al 2 dagen maar er zet nog niks door.

succes alvast mocht het gaan gebeuren!

Spannend!!! Ik ben nu 39 wkn en zondag uitgerekend. De kleine is nog niet ingedaald, en hier wijst niets erop dat ie zich snel aandient.. Van mij mag ie komen!
Succes meiden!

Ik vandaag uitgerekend. Vliezen zijn gisteravond gebroken. Maar geen weeën. Als ze vannacht nog niet komen word ik morgenochtend ingeleid. Spannend hier dus :). Succes allemaal!

ik moet nog 4 dagen maar bij ons in de familie komen de kindjes altijd vrij laat dus vrees dat ze en niet is voor donderdag . maar ik kan echt niet wachten . slaap niet heb pijn in mijn rug en onderbuik mijn bekken instabiliteit is nu zo erg dat ik echt niks meer kan doen. en er is wat nieuws bij gekomen namelijk uitslag bij mijn strieen en het jeukt als een gek . al met al ben ik er klaar mee dus van mij mag ze komen liefst vandaag nog :D

sorry voor mijn geklaag ..................

Terug
Bovenaan