morgen uitslag of ik echt zwanger ben!ik weet het ff niet meer.....

A

Anoniem

Guest
ik word gek van dat wachten net als ieder ander!!
maar kan wel janken want heb het gevoel dat ik niet zwanger ben.
dat kan je normaal ook niet voelen na de eerste 10 dgn maar volgens mij ga ik nu ongesteld worden!ik heb dan nu ook wel vaginale pillen die ik 6x p.d moet in nemen
en daar stond in de beschrijving dat je bloed kan vloeien dus ik hoop maar dat het door de medicijnen komt!
voor de meiden die het even niet begrijpen heb icsi gehad,zaterdag 22 juli is het bij mij ingeplaatst en morgen de uitslag ik ben zoooo zenuwachtig
wie kan mij een op pepper geven
voel me zoo kut man sorry hoor
gr liefs voetbalgek

Kom op Hee!
ten eerste zeg je zelf dat je je kut voelt omdat je nix voelt, maar zegt er ook achteraan DAT je het nog niet KUNT voelen;dus ja, dan hoef je je daarom eigenlijk niet kut te voelen toch!!
En het belangrijkste is nog altijd om positieg te blijven er er in te geloven!!De kans is zeker groot dat het gelukt is dus ik zou uit gaan van die gedachten!Maar kan me ook zeker indenken dat je je onzeker voelt en dat wachten lang duurt, maar denk ook maar aan de meiden die hier voor jouw mee duimen voor een goed resultaat!!
Succes meid en we lezen het wel!!
xx Zuus

Hoi voetbalgek..

WAt een verhaal, ik kan me voorstellen dat je een oppepper nodig bent. Ik hoop dat je vrijdag goed nieuws krijgt. Ik zal voor je duimen!!!!

Heel veel succes groetjes Dre

ja meiden
bedankt voor de op pepper he?
kan ik wel gebruiken!!
gr xxxxxxxxxxx voetbalgek

Waar toveren jullie toch allemaal die leuke plaatjes vandaag in jullie berichtjes???!
x Zuus

via www.animaatjes.nl  en dan met je muisknop kopieren en dan hier plakken in je bericht

Terug
Bovenaan