morgen uitslag

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

Ben nog niet zo bekend hier, kom af en toe langs....Maar ik heb ook de wens om snel zwanger te worden. Ik ben er misschien wel teveel mee bezig....waarschijnlijk als zovelen... Ben afgelopen november gestopt en heb volgens de planning last van de rode soldaatjes..dusss dat is geen probleem. Deze week heb ik mijn NOD op donderdag/vrijdag. Vorige week heb ik een bloedonderzoek gehad omdat ik last heb van vage klachten (moe, pijnlijke tepels, pijn in de onderbuik enz.) Vorige maand gewoon ongesteld geweest, maar volgens de dokter zou dat ook een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest..Nou ik hoop maar dat de dokter gelijk heeft en dat mijn bloedonderzoek aantoont dat ik ZWANGER ben......dan weet ik waarvoor ik moe ben en heb ik het er graag voor over.... Morgen volgt meer nieuws...

groetjes Fleur

Hoi Fleur,

Wat een bijzonder verhaal. Ik duim voor je en   hoop met je mee dat je zwanger bent!
groetjes

Tjonge wat spannend zeg, ben benieuwd wat de uitslag is.
Succes morgen. zal voor je duimen.
Liefs van Miena.

Hallo meid,

ik hoop dat je goed nieuws ontvangt!!!!!!!!!!!!!!!!!

dikke kus
talke

goh wat ontzettend spannend joh!!! wat zou het super voor jullie zijn he!! Ik hoop dat het echt zo is hoor zal duimen!!! veel succes toi toi

laat snel wat weten he!!

liefs sweety ( bijna 6w zw)

Wat spannend allemaal zeg....
heel veel succes en deze dame duimt ook
erg hard voor je mee !!!!

liefs Mootje

Hallo Allemaal,

Bedankt voor de lieve berichtjes....dat is heel fijn dat er met je wordt meegeleefd. Vanmiddag om half 3 heb ik een afspraak en krijg ik de uitslag van mijn bloedonderzoek...jullie horen nog van me..

Groetjes Fleur

Terug
Bovenaan