Morgen! (vaderdag..)

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!
Wat zijn jullie plannen morgen? En waar gaan (moeten!) jullie overal heen?

Ik ga morgenvroeg eerst een ontbijtje maken voor mijn mannetje en meteen een fles voor mijn dochter erbij hahaha.
Dan ga ik hem met haar samen wakker maken en krijgt hij zijn cadeautjes (ze heeft zelf iets gemaakt op het kdv, ik heb een voetbaltas gekocht (jaja, mannen en voetbal!!) en ik heb een "dubbel" fotolijstje gekocht met daarin een foto waar hij heeeeelemaal weg van is en aan de andere kant een zelfgemaakte verf-tekening (heb ik gisteren nog met haar gedaan! Zooo leuk!!).
En ze heeft op dat moment het t-shirtje aan wat ik besteld heb (roze met gouden letters met de tekst: ik ben net zo knap als mijn pappa!)

Ben benieuwd wat hij ervan vind! Wel leuk vind ik, zo'n eerste vaderdag!

Daarna gaat hij even voetballen (jaaa, alweer voetballen! HAhaha!) en s'middags rond 13.00 uur gaan we naar zijn vader. We nemen het campingbedje mee dus ik hoop dat ze daar gewoon even lekker slaapt!
Dan gaan we rond 16.00 uur ofzo naar mijn ouders en krijgt ze daar de warme hap. In die tijd is ze zowiezo altijd wakker tot 20.00 uur dus daar gaat ze niet naar bed Daarom hoop ik echt dat ze bij zijn vader goed slaapt, zijn we nl nog nooit geweest met haar!! (maar dat is een verhaal apart)
We zorgen wel dat we rond 19.30 ofzo thuis zijn, dan kan ze thuis lekker de fles   krijgen en in haar eigen bed!
Druk dagje word het dus! Hoop dat het allemaal goed gaat maar dat zal wel goed komen denk ik!

Nou, dat klinkt als een hele leuke dag! Je hebt er veel moeite voor gedaan zeg, leuk hoor! Die kleine van mij heeft ook het kdv een kadootje gemaakt (z'n voetje was blauw, dus dat belooft wat....). Ik ben wel met hem naar Etos geweest en heb hem zelf wat uit laten zoeken. Ik besloot dat het eerste waarnaar hij probeerde te grijpen het kadootje zou worden en dus krijgt papa morgen een fles anti-roosshampo voor gekleurd haar (heeft ie niet maar dat mag de pret niet drukken). Ik heb er zelf nog maar een lekker geurtje bij gedaan.   Ik was ook van plan om een lekker ontbijtje te maken. 's Avonds komen mijn ouders eten voor vaderdag.
Fijne dag morgen!

groetjes
Mie

Hoi.

Leuk hè die eerste vaderdag!!
Teun heeft ook iets op het kdv gemaakt,ik heb het stiekem open gemaakt (zat ingepakt) ik was erg benieuwd! Ik heb ook een shirtje laten maken met de test: vandaag is mijn papa de liefste. Ik ben erg benieuwd.
Met moederdag heb ik een foto gekregen van onze Teun en nu krijgt papa het lijstje (+schroeven zodat hij hem morgen meteen op kan hangen,zielig hè op vaderdag haha)
Ik wens iedereen een fijne (vader)dag!!!

Groetjes Mikkie.

Nou, hij vond het heel erg leuk vanmorgen!
Hij vond de zelfgemaakte dingetjes nog het leukste!!! hahahaha!
Nu is hij lekker voetballen en straks gaan we dus bij de familie langs.

Fijne (vader) dag allemaal!!!!

Hier was het ook erg geslaagd;
De oudste had op school een plantje gezaaid. Ze hadden een foto van haar genomen, alleen haar hoofd en de rest heeft ze er zelf bij getekend. Aan het potje hangt een kaartje met "van uw eigen zonnetje" Haar groep heet namelijk de zonnetjes.
En dan natuurlijk het gedichtje wat ze weer vol hartstocht op heeft gezegd. En ja, mama zat weer te .
Chloë had op het kdv een verkeersbord gemaakt met daarop een foto van haar en papa, met daarboven; "Let op; de liefste papa"
Daarnaast was er nog vaderdag-bier, het boekje 'vaders van nu' (dat ik nu aan het lezen ben!) en een t-shirt.
Oh ja, ook nog een kaart met een foto erop van hun beiden en ik was nog creatief geweest en heb allebei hun voeten gestempeld.
Zo, eigenlijk is hij wel erg verwend... had hij ook wel verdiend hoor!
Papa vond het geweldig allemaal.
Hij gaat zo met de oudste naar zijn ouders ( ik kom daar niet) en vanmiddag gaan we naar mijn ouders.
Sil

Hoi!

Ook hier was het geslaagd!
Vanochtend verrast met een bakkie koffie en de veronica erbij!
Hij vond het erg leuk!!
Daarna (uurtje of 11) naar mijn schoonvader en stief-schoonmoeder, en daarna naar mijn ouders.
Om een uurtje of 1/2 3 bij mijn stief-schoonpapa geweest en om 116.30 waren we pas weer thuis. B'Elanna is afgemat (wij ook), we hebben makkelijk (mc Donalds) gegeten en B'Elanna ook een paar hapjes en een papfles erna gegeven.
Die ligt nu op bed, en hopelijk slaapt ze snel in! (erg moe)

Groetjes Debby

Hier ook een superleuke dag!
Vanmorgen een lekker onbijtje op bed (koffie met een tompoes hahahaha)
Verder had mijn zoontje een T-shirt aan met 'pappa ik hou van jou!
'Nog een lijstje gegeven met een foto, een handafdrukje en een lief gedichtje.
Van mij kreeg hij een cd die hij al heeeeeel lang wilde.

Verder lekker heel de dag verwent met lekker eten en vanmiddag even een bakkie gedaan bij mijn schoonouders.

Terug
Bovenaan