morgen vk

Halo dames,

Morgenvroeg mag ik weer naar de go. Laatste afspraak om de vier weken. Vanaf morgen om de drie. Ik ga haar even vertellen van de harde pijnlijke buiken die maar niet weggaan. Ik maak me niet heel veel zorgen erom maar denk wel dat ik rustiger aan moet doen. Heb na drie dagen werken gisteren terwijl ik niet veel heb gedaan toch best veel harde buiken gehad!

Vanmorgen ben ik twee keer gewekt door mijn dochtertje in de buik. Eerste keer trapte ze paar keer op de blaas waardoor ik naar de wc moest hha. Tweede keer toen mijn zoon rond half 8 wakker werd. Zo van: mama stan is wakker!!! Haha. Ze is nu heel erg goed van de buitenkant te voelen.

Liefs

Oja wij gaan vandaag chillen aan zwembad met de zwangeren en aanhang. Veel plezier vandaag met het heerlijke weer!!

Ik mag morgen ook. Heb er reuze zin in. Weer even hartje luisteren en horen of beeb het goed doet. Tich altijd fijn die bevestiging.
Wat leuk dat je de kleine al zo goed voelt. Ik heb het nog maar één keer van de buitenkant gevoeld.

Geniet aan het zwembad vandaag en laat je nog even horen hoe het was?

Groetjes,

Hai lieve heppy,

Veel plezier morgen! Goed dat je haar even gaat vertellen van die harde buiken, dat lijkt me toch niet fijn. Idd misschien wat rustiger aan gaan doen maar ja....dat is niet gemakkelijk met je werk en je zoon.

Veel plezier aan het zwembad vandaag, het is een heerlijke dag! Ik neem even een 'chill' dag vandaag, ben ontzettend moe.

Have fun! Liefs Lynn.

Hoi hoi,

Ik mag morgen ook weer naar de vk! Vandaag even naar het park picknicken met manlief en dochtertje. Lekker rustig aan doen...
Veel plezier bij het zwembad en natuurlijk ook voor morgen! Ik zou het idd even aangeven van de harde buiken!

X

Ik mag donderdag weer naar de vk. Geef idd maar aan dat je veel last hebt van harde buiken.. Tis idd een teken dat je rustiger aan moet doen meid!!
En wat je zegt altijd weer fijn om naar het hartje te kunnen luisteren en de bevestiging te krijgen dat je ukkie het goed doet, heb ik ook..

Heerlijk het gevoel van je dochter die je een slag in de rondte trappeld daar binnen. Hier gaat de buik nu ook goed op en neer en moet zeggen dat ze ook behoorlijk hard kan trappen.. Maar telkens als ik mijn hand erop leg stopt ze er snel mee, alsof ze wilt zeggen laat me ff mijn gang gaan!! haha

Veel plezier morgen..
liefs

Hey dames,

Wat een heerlijke plannen hebben jullie vandaag. Hier een rustig dagje vandaag na de drukte van gisteren.

En dat wordt weer een drukke week bij alle vk's en gyneacologen. Ik mag woensdag namelijk ook weer, heerlijk en spieken en bevestiging krijgen of alles goed is met onze kleine meid.

Zou het zeker even bespreken met je vk van die harde buiken want dat is zeker een teken dat je even pas op de plaats moet nemen.

Gisteren was mijn meisje flink tekeer aan het gaan 's ochtends. Ik had een afstandsbediening op mijn buik gelegd en die ging alle kanten op. Zo grappig!

Liefs

Heerlijk lekker chillen aan het zwembad. Veel plezier morgen bij VK! En id even vertellen vd harde buiken, want das toch echt een teken dat je rustiger aan moet doen!!!

Terug
Bovenaan