A
Anoniem
Guest
de gyneacoloog belde vanmorgen. Hoewel hij en zijn collegae niet 100% zeker zijn, neigen ze er toch naar om te denken dat beide vroeggeboorten (22 en 32weken) het gevolg zijn van een niet goed funktionerende baarmoedermond en denken dat een bandje eromheen kan helpen. De keuze ligt bij ons. Mijn vriend wil het liever zo laten, hij heeft er nu een goed gevoel over en vertrouwt er op. Ik durf niet echt te vetrouwen, beide vorige keren voelde het ook goed en kwamen ze desondanks toch eerder. ik denk dus dat ik het wel laat doen. Hoop echt dat het goed gaat, want als het misgaat (je kan door de ingreep vruchtwater verliezen, maar met medicijnen proberen ze dan alles wel weer tegen te houden), voel ik me natuurlijk schuldig dat ik niet naar hem heb geluisterd, maar ja doe ik niks en gaat het mis, dan voel ik me vast schuldig dat ik niet naar de gyneacologen heb geluisterd. Pffffffff,
ga maar allemaal hard duimen voor me deze week, morgen hoor ik wanneer het gaat gebeuren.
Groetjes!
ga maar allemaal hard duimen voor me deze week, morgen hoor ik wanneer het gaat gebeuren.
Groetjes!