A
Anoniem
Guest
Snap er helemaal niets van....
Na twee maanden net te laat geweest te zijn voor de samenlevingstest op dag 14, dit keer een afspraak gemaakt voor dag 11. Wel een rare cyclus, temperatuur normaalgesproken rond de 36,5, nu niet lager dan 36,7 of 36,8... Dag 11 (afgelopen vrijdag) geweest, alles nog rustig, slijmvlies te dun, follikels te klein, dus vandaag, da 14, weer terug, slijmvlies beetje helder, beetje troebel, maar nog te dun en met die follikels leek weinig gebeurd te zijn. Heb wel koorts gehad van het weekend... goed getimed... (zat er waarschijnlijk aan te komen, vandaar die hoge temperaturen... vanochtend overigens weer 36,8 na twee ochtenden over de 37...) Overigens waren er nu wel zaadcellen te zien, maar die lagen stil... dus de zuurtegraad was weer niet goed !
Voor de zekerheid bloed laten afnemen, progesteron gehalte niet hoog genoeg om aan te tonen dat ovulatie al geweest is, dus al met al een heel raar beeld, heel onduidelijk met heel veel tegenstrijdigheden. Toch wil de gyn persé dit onderzoek succesvol hebben afgerond voordat verder wat gedaan wordt.
Ik heb wel eens een cyclus van 38 dagen gehad, maar dat is hééééél lang geleden. Verder al weer ruim 2 jaar tussen de 26 en hooguit 32 dagen, erg raar dus !!!
Ze wilden eigenlijk woensdag weer kijken, maar snapten ook wel dat ik niet weer een maand wil wachten, dus toch maar morgen weer terug, de derde dag op rij dus ! Zit niet te wachten om weer te gaan, maar is voor een goed doel moet ik maar denken, en ach... zoals ik al zei tegen de gyn..."als alles eens gemakkelijk zou gaan, had ik inmiddels al twee kinderen gehad"
Ben het alleen zo zat, die onderzoeken, wil graag dat er nu wat gaat gebeuren !! (ongeduldig, hè??)
Iemand misschien enig ervaring met deze rare toestand??