morgen (voor de meeste vandaag)

HELLLLUUUUPPPPP!

Wat kunnen we gaan doen met dit pest .... piep piep piep weer???????

Binnen zitten is zo NIET leuk gewoon.
En ik ben ook nog inspiratieloos.

Hoop dat als ik morgenochtend het forum open dat er tal van ideetjes staan (haha)

nou, misschien kun je gaan kleien, of vingerverven, en daarna lekker uitgebreid in bad ofzo? Of ergens gaan vrijzwemmen, of naar een binnenspeeltuin. Speelgoed uitzoeken bewaar ik ook altijd voor als het regent, haha Misschien een ideetje op kunnen doen? Ook als je iets gepoes wilt hebben kunt je ze best al goed laten helpen met aangeven, of gewoon een vochtige doek geven voor de kastjes......... groetjes en veel plezier morgen Wendy

Hier het zelfde probleem... dagje met Tess en rot weer... grrrr!!!

Het plan voor vandaag:
Kleuren
Langs kantoor (ben wat vergeten)
Fruit eten
Een dutje
Middag eten
Honden uitlaten
Kinderboerderij
Langs de winkel
DVD kijken (kan mama koken, eventueel met hulp van Tess)
Eten
In bad
En dan weer lekker slapen

Nu maar hopen dat het in ieder geval droog blijft, anders wijken we uit naar het winkel centrum en gaan we wat drinken in een café (altijd spannnend natuurlijk)

Succes, hier is het kleuren begonnen, ik hoor dat het een zwarte piet wordt (ja die is nog helemaal hot).

Veel plezier vandaag

Nanda en Tess

pfff, dat dacht ik ook... maar we moeten einde van de ochtend naar het cb en we hebben vandaag geen auto maar vanmiddag gaat vast de zon schijnen en kunnen we lekker naar het bos/park/speeltuin.

We moeten maar weer eens “meeten” dames!

Haha jullie gaan het niet geloven....
De zon komt dan wel niet vandaag, maar vanaf 10 uur is de regenkans nog maar 20% en is het zwaar bewolkt.

Wij gaan dus gewoon lekker naar de dierentuin hahaha (ja heb een steekje los, maar wil gewoon naar buiten)

Byebye

Leuk om naar de dierentuin te gaan. Hopelijk is het droog bij jullie. Hier blijft het namelijk maar regenen.

Dean slaapt sinds 2 dagen op z'n nieuwe kamer en wil alleen maar daar spelen. Ik kan dan verder in het kamertje van de kleine.

Groetjes,
Nelly.

Hiya momas!

mijn tip is.......Hierheen komen!!!!!!! Het is al weken heet heet heet, ik zit alleen maar buiten, en af en toe moeten Max en ik ff naar binnen om in de airco te zitten. Het dichtsbijzijnde strand is ongeveer 10 minuten rijden en ze hebben daar een geweldig waterparkje (aan het strand) voor de kleintjes. En 's avonds is er altijd livemuziek. in de strandtent.
Ik zal de margahrittas alvast klaarzetten, enne als ik de deur niet open doe, loop maar achterom, ik zit in de tuin.

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan