morgen voor de vooronderzoeken naar z-huis

A

Anoniem

Guest
NU begint het wel spannend te worden. Ik moet morgen de hele middag naar het ziekenhuis, eerst bij de gyn, dan de anestist (zit ook nog 2 uur tussen die afspraken dus dat is ook lekker, gelukkig is er een restaurant) en daarna krijg ik nog een gesprek en krijg ik schijnbaar de afdeling te zien. Mijn moeder gaat mee, ik zou eerst alleen gaan maar dat is toch niet zo heel leuk want het is best spannend en dan is het fijn om niet alleen te zijn.

Ik had vandaag enorm veel actie in de buik, ik was echt bang dat   ze aan een draaipoging begonnen was. Ik heb de hele tijd heen en weer gelopen, zodat ze in slaap viel, maar daar trok ze zich weinig van aan. Maar ik geloof niet dat ze gedraaid is, ik heb niks gevoel dat echt op draaien leek en ik meen haar hoofdje nog te voelen bovenin. Nog een paar daagjes volhouden!

Er was toch nog iemand met een keizersnee woensdag, wanneer moet jij voor de vooronderzoeken?? En moet krijg jij ook nog zoiets van vooronderzoeken voor de inleiding Isabel?

Hoi hoi

Ik heb woensdag inderdaad een geplande keizersnede.Ik heb dinsdag 3 afspraken staan in het zh.Eerst naar de oogarts omdat ik door mijn zwangerschapssuiker met 1 oog bijna niets zie en die ander begint ook al.Dan is om 13.25.Dan om 14.00 een afspraak met de annesist en om 14.10 met de afdelingsverpleegkundige.Ben dus ook wel even zoet maar heb ze wel vlak achter elkaar staan.Ik krijg dan ook te horen hoe laat ik me woensdag moet melden.Ook weet ik dat ik in het ochtendprogramma zit met de kz.

Ik vraag me af of ik dit ga redden ben net de slijmprop verloren en heb ook lichte buikkrampen.Word spannend dus.Ik wens je vast veel succes met de kz en ponyville met je inleiding.En de rest natuurlijk ook allemaal succes en zet hem op

Klinkt allemaal erg spannend als ik dat allemaal zo hoor. Wij moeten morgen voor een gesprek naar de Gyna waarbij we onze defeinitieve keuze duidelijk moeten maken en we hopen echt de datum morgen te horen. Jullie allebei kei veel succes!!

moet morgen voor een halve dag worden opgenomen
ze gaan kijken hoe ze ligt ik weet het niet meer hoor ik voel van alles maar of het nou een hoofd is of een kont ik weet het niet
maar goed ik krijg een ctg bloedonderzoek en groei echo
en als ze nog in een stuit ligt de afspraak voor een ks ik hoop dan snel
gr marina 37w 3 d

Terug
Bovenaan