Morgen voor het eerst naar de gyn, 41+6

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nou, ik ben dus vanmorgen voor het laatst bij de vk geweest..... Ze wilde me strippen, maar helaas was dit nog steeds niet mogelijk, er was namelijk nog steeds geen opening............
Dus nu moet ik morgenvroeg om 11 uur naar het ziekenhuis naar de gyn. Eerst weer een ctg, en daarna een gesprek met de gyn. Hopenlijk mag ik dan vrijdag terug komen voor de inleiding, ben dan precies 42 weken.

Soms heb ik het idee dat deze baby nooit meer komt...... Maar ja, dat kan natuurlijk niet....
Nog een paar dagen, en dan heb ik ook eindelijk mijn baby in mijn armen hoop ik!!!

Liefs Hilma.

Hoi Hilma,

Jammer dat het strippen niet lukte. Wel fijn dat je morgen naar de gyn gaat. Hoop dat de kleine nu zich snel aandient. En er is nog nooit een baby blijven zitten dus je zult hem/haar vast deze week in je armen sluiten ;-))

Succes!

Hey Hilma,

Wat spannend allemaal. Ik kan me voorstellen dat je zo langzamerhand het gevoel hebt dat je kindje helemaal niet meer komt, maar het duurt echt nog maar héél even...
Ik leef als mede-overtijder wel erg met je mee. Ik hoop dat je ons een beetje op de hoogte kunt houden van de ontwikkelingen.

En natuurlijk succes met de aller-, aller-, állerlaatste loodjes!!!

Liefs, Lotte (40wkn 3 dgn)

Wat ontzettend balen dat alles nog zo dicht zit en dat terwijl je al heel veel voorweeen hebt gehad.

Ik hoop dat je een plan meekrijgt van de gyn over de te nemen stappen!

Succes morgen en we horen het graag.

gr mama van MD

Heel veel suc6 morgen hoop voor jou dat je idd vrijdag ingeleid wordt of dat het mischien van8 gaat nog gaat gebeuren???
ik heb mischien een rare vraag en zit je op dit moment ook echt niet op te wachten maar mischien wil je hem na je kraamtijd beantwoorden voor me.
jij hebt nu al 4 kinderen en al veel ervaring neem ik aan. Devran is mijn 3e kindje en zelf ben ik nog vrij jong ben 23 jaar  tussen de 2e en de 3e zit 11mnd en de oudste is 4 jaar. graag zou ik van jou wat tips willen van hoe doe jij het bijv. met het rusten na je bevalling, je huishouden, de verzorging van je andere kids. Ik moet het morgen namelijk ineens helemaal alleen gaan doen kraamzuster weg man werken moeder werken enzf enzf en ik ben ineens zo onzeker:s

in ieder geval hoop ik voor jou dat je snel je kindje in je armen mag sluiten

veel liefs Hasret

Terug
Bovenaan