Morgen voor het eerst naar KDV. Mama super zenuwachtig!!

Hallo,

Onze dochter gaat morgen voor het eerst naar het kinderdagverblijf (kdv). Ik ben alleen zo zenuwachtig hoe ze het daar gaat vinden. Ze deden helaas niet aan wenuurtjes. Gister ben ik weer begonnen met werken en toen ging ze even naar mijn moeder. Dit was toch een ander gevoel, veel vertrouwder. Nu wordt ze als het ware bij vreemden achter gelaten. Vorige week voor intake geweest en het kwam heel goed over hoor. Gelukkig, maar de eerste keer is altijd k*t. Hoop dat het snel weer morgenavond is!!

Wat raar dat je geen wenuurtjes krijgt zeg!
Maar spannend is het zeker.
Pepijn gaat op woe naar mijn moeder en op do naar kdv, maar dan pas in mei.
Op woe werk ik al wel. Dan nog bel ik minstens 2x hoe het gaat hoor haha.
En zo zal ik kdv ook eerste paar keer vaak bellen hihi.
Gelukkig ben je aan het werk en heb je afleiding.
Vertel je even hoe het gegaan is?

Liefs

Spannend hoor! jammer idd van de wenuurtjes/. Hier mag Luuk volgende week wel ff wennen 2 uurtjes. 5 april moet hij voor het echie gelijk 3 dagen achter elkaar dus ben benieuwd hoe het gaat... Ze hebben een hele mooie hangende wieg op de groep en lekkere zitzakken dus denk dat hij het heerlijk vind!

En...hoe is het gisteren gegaan?

Vandaag is Niek voor het eerst een ochtendje wennen. Hij komt bij zijn grote broer op de groep, dus voor ons is het niet zo nieuw. Maar toch weer heel benieuwd hoe dit mannetje het gaat vinden. En hoe Coen het gaat vinden dat zijn kleine broertje er ook is...

Ik heb dus een ochtendje voor mezelf, maar ik ben ziek. Balen!

Zou het veel uitmaken voor zo'n kleintje een wen uurtje? Ik weet het niet, Hanna heeft alles over zich heen laten komen en het was prima.
De leidsters moeten meer aan haar wennen, als ze binnen komt gelijk naar bed, flesjes die niet op gaan, max. een uur ophouden enz. Ik ben wel een strenge mama volgens hun, maar als ik Thomas zie mag het resultaat er zijn. ;)

Nou het ging goed hoor. Ze heeft haar flesjes keurig leeggedronken en lekker geslapen in het grote bedje van de creche.In haar schriftje stond dat het een vrolijk en blij meiske is! Mama is weer gerust. Ze is ook heel nieuwsgierig naar de andere kindjes. Woensdagavond natuurlijk bekaf van de nieuwe indrukken. Ik denk dat de wenuurtjes alleen maar voor mama's goed zijn maar denk niet dat de kindjes er iets van merken als het nu een paar uurtjes is of een hele dag.

Terug
Bovenaan