Morgen (vrijdag) NOD, wie nog meer??

A

Anoniem

Guest
Eens even horen hoe het er met jullie voor staat...
Hier is een beetje hoop. Manlief vraagt op verschillende momenten "ben je zwanger"? Als ik weer eens iets niet weet (?) Als ik ineens zin in leverworst krijg 's avonds om kwart over 10 (?) Als ik zeg dat hij zachtjes moet doen bij mijn borsten, want dat ze zo'n pijn doen (?) En zo nog een aantal situaties...
Kijk, tja, een beetje hoop heb ik wel, maar ik durf bijna niet... Want nu zijn we al tegen de 3 jaar aan het gaan, en al zo veel testen verspeeld... Ik durf er ook geen te kopen... Misschien heel stom, maar ja...
Als ik nou morgen niks merk, dan koop ik er misschien zaterdag een, en dan misschien zondag testen?? Kunnen we het nog een beetje vieren... Voor het werken maandag weer begint.
We hebben wel een reuze lieve zoon, van bijna 3... 't Is een schat, ik geniet echt van hem!!   Hij is zó wijs... De uitspraken die hij doet... Je hoort echt een echo van jezelf... haha...
Maar goed, hoe staat het met jullie? Klachten? Zenuwen?
Ik hoor 't wel...
Sterkte allemaal met wachten...

J 26 (inmiddels 30)

hoi J ,

wat spannend allemaal zeg. hoop voor je dat je zwanger bent , zou toch wel geweldig zijn na drie jaar toch??

hier is niks aan de hand. ik ben in ronde drie voor ons tweede kindje. ben net ongesteld geweest. maar ze is net een jaar geweest dus we wachten het maar rustig af...

zal voor je duimen!!

groetjes angela

Terug
Bovenaan