morgen waarschijnlijk draai poging

vanochtend bij de verloskudige geweest ze dacht dat het nog met hoofd je boven lag
dus morgen krijgen we een liggins echo ( dat is altijd wel leuk)
en als het dan nog in stuit ligt gaan ze het draaien dus ik bereid me al voor op een ziekenhuis dagje.
ben wel blij dat ze het nu al vast doen mijn dochter is namelijk met 38 week geboren en ben morgen precies 36 week.
nou hopen dat de baby beetje mee werkt.(of zelf nog gaat draaien)  en goed gaat liggen en dat het gedraait kan worden.  
groetjes marielle

Succes alvast!
De mijne ligt ook nog in stuit. Ben morgen 35wk. Moet volgende week naar de vk en heb ook al een afspraak voor een echo.
Hoop echt dat het spontaan draait. Mijn placenta zit aan de voorzijde en het schijnt dan iets moeilijker te zijn om uitwendig te draaien. Daarbij heb ik een vrij strakke buik ('t is de eerste). Maar volgens de vk wel weer voldoende vruchtwater (+punt).
Nou ja, we hopen er maar het beste van.
Hopelijk lukt het bij jou!
Laat horen hoe het was.
Groetjes.

hoi mariëlle,
succes met de draaipoging morgen! Je bent er ff mee bezig ja, eerst min 30min CTG om te kijken hoe je kindje het doet (hartslag en bewegingen volgen) en dan de draaipoging. Ik vond t best pijnlijk, soms voelde het als "prikkeldraad" (ken je dat, deden wij vroeger op lagere school weleens bij elkaar: arm met 2 handen vastpakken en dan tegengesteld draaien) en t duwen was ook niet fijn. Maar als ik in volgende zwangerschap er weer voor zou staan, zou ik er weer voor gaan. T heeft bij mij helaas niet mogen baten. Daarmee was de dag van draaipoging een hele emotionele, omdat naast gevoelige buik ik door mislukken  thuisbevalling voorgoed kon vergeten (t werd keizersnee omdat zoontje in dwarsligging lag). Dag erna had ik snel last van harde buiken en een beurs gevoel op huid van de buik. Trok dag erna alweer weg.
Hopelijk lukt het bij jullie wel en kun je daarna gewoon bevallen waar je wil!!
Succes ermee!!!
Groetjes, sinds 02-01 trotse mama van jaap

Terug
Bovenaan