morgen weer controle

Hallo Dames,

Morgen weer controle bij de gynaecoloog, het is alweer 4 lange weken geleden. Toch elke keer weer spannend. Ik maak me bij deze zwangerschap veel meer zorgen dat bij de vorige, veel vaker speelt het door m'n hoofd of het wel goed gaat met de kleintjes. Misschien juist omdat het twee kindjes zijn, ik weet het zelf eigenlijk ook niet zo goed.

Herkenbaar?

Ik heb het ook hoor, misschien omdat het onze eerste is. Vrijdag hebben we de 20-wekenecho, en dan is het al bijna 9 weken geleden dat we de baby voor het laatst gezien hadden. Mensen om me heen adviseren me om er vanuit te gaan dat alles goed is, maar wat als..? Vermoeiend is dat...

Succes morgen; laat even weten hoe het was!

Ik vind het ook elke keer spannend hoor, maar het is voor ons dan ook de eerste. Voor jou is het natuurlijk dubbel zo spannend ;). Ik mag ook vandaag weer voor controle. Succes vandaag!

Hey, succes vandaag! Laat je even weten hoe het was?
Tuurlijk is het weer spannend, en zeker met een tweeling lijkt mij. Elke keer weer fijn om een geluid of beeld van daar binnen te horen/zien!

Ik ben nu zwanger van de vierde, maar ik vind het juist elke zwangerschap spannender worden. Bij de eerste was ik veel onbevangener... Had ik er meer vertrouwen in.
Ik kan het me gewoon soms niet voorstellen dat wij (hopelijk) 4 gezonde kinderen mogen krijgen, wat boffen we toch! Ik besef steeds meer wat een wonder het is en hoe kwetsbaar het leven is.

Probeer er maar niet al teveel bij stil te staan. Haha, hormonen zullen ook wel een rol spelen...

Terug
Bovenaan