Morgen weer de eerste follikelmeting!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het is alweer even geleden dat ik zelf een berichtje geplaatst heb, want ik had eigenlijk niet zo veel te melden. Ik vond het vreemd om bijna meteen na die teleurstelling alweer te beginnen met de volgende ronde, door clomid te gaan slikken en daardoor weer rond te stuiteren van de hormonen! Maar inmiddels zit ik alweer op dag 11 en hebben we morgen de eerste follikelmeting alweer. Als het goed is, kan ik dan meteen de pregnyl spuit zetten, want mijn eitjes zijn meestal al wel flink gegroeid en rond de 20mm op dag 12. Daarna begint die vreselijke wachttijd alweer, dat vind ik echt de meest frustrerende periode van mijn cyclus! Echt balen dat dat het grootste gedeelde van de maand is, 2 lange weken, bah! Maar we kunnen niet anders he, jullie zullen allemaal wel hetzelfde voelen als ik in die rotweken! Ik zou het alleen zo ontzettend fijn vinden als ik het allemaal een beetje van me af zou kunnen zetten en er gewoon eens een maand niet zo mee bezig te zijn, maar dat lukt me dus echt niet, het wordt juist iedere maand moeilijker allemaal..... Hoe doen jullie dat? Is er uberhaupt iemand hier op het forum die het wel van zich af kan zetten? Dan ben ik wel heel benieuwd naar de tips van diegene!!!

Nou, ik laat het morgen weer wel horen hoe het was bij de FM. De rest allemaal veel succes! Liefs, Anke

Hoi Anke,

zo, dan groeien ze snel bij jou! Ik zit nu op dag 17 en vanmorgen bij de FM bleek er 1 eitje van 15 mm te zijn, terwijl ik een cyclus van 28 dagen heb!

Ik hoop voor je dat je morgen idd ver genoeg bent om de pregnyl te zetten, en dan begint idd dat lange wachten! Ik kan het ook niet van me af zetten hoor! Ik stel me zelfs al een beetje voor dat ik dan echt wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar ja, dan is de telerstelling wel weer erg groot als je ongi wordt..

Ik hoop voor je dat de 2 weken omvliegen, maar eerst nog veel suc6 op je fm morgen!

Liefs Janu

He Anke,

Fijn meid dat het alweer zover is. Ik hoop voor je dat het morgen goed lijkt. Succes natuurlijk alvast. Ik ken je gevoel hoor van die rottige wachtweken, maar volgens mij is er geen enkele vrouw in onze situatie die het wel van zich af zal kunnen zetten, dat bestaat volgens mij helemaal niet. Dus ja gewoon proberen er zo rustig mogelijk onder te blijven en maar hopen dat de weken snel voorbij vliegen.

Ik heb morgenmiddag mijn IUI dus die wachtweken beginnen voor mij ook weer. Ik heb wel een rare maand hoor, als het mij deze ronde zal lukken dan ben in uitgerekend op de verjaardag van mijn zoontje, dus dat is wel heel apart natuurlijk.

Nou ja meid we gaan er voor en wie weet wat ons de komende weken gaat brengen. Heel veel succes,

groetjes Cindy

Hoi Anke,
Heel veel succes met de follikelmeting morgen! Best spannend altijd, hoeveel er gerijpt zijn en of ze al groot genoeg zijn. Ik begrijp dat jij pas op dag 12 voor de eerste meting moet?

Ik ben vandaag op d10 voor de eerste meting geweest. De femara heeft zijn werk goed gedaan, 3 eitjes te zien (16, 17, 20 mm) en mogelijk nog een vierde die niet te meten viel omdat hij achter een andere lag. Mocht ik deze maand zwanger raken, dan was er wel een behoorlijke kans op een meerling. Als we dit niet wilden, dan moest deze poging afgeblazen worden, maar wij gaan er helemaal voor deze keer. Vanavond pregnyl zetten en dan woensdag IUI-2.

Heel veel succes morgen en laat even weten hoe het gegaan is.

Groetjes,
Judith

Terug
Bovenaan