morgen weer echo

elize81

New member
morgen mogen we weer naar het zh voor een echo en afspraak bij de gyn.
ben ook precies 36wk zwanger..ben heel benieuwd of onze meiden inmiddels goed liggen, ze lagen constant in stuit, maar laatst hebben ze me zo pijn gedaan door te draaien of iets dat ik hoop dat ze gedraaid zijn, vraag niet hoe want snap niet waar ze de ruimte vandaan halen.had een hele heuvellandschap..hoop ook te horen hoelang ze nog moeten blijven zitten want ben er wel beetje klaar mee..zal ook wel leuk zijn als ze in de herfstvakantie komen voor mn dochter..even geen gedoe dat ze naar school moet..
 
Spannend! Zou inderdaad fijn zijn als ze nu goed liggen en in de herfstvakantie komen, lijkt me ideaal!
Grappig om je buik zo te zien bewegen he?! Maar het is soms inderdaad zo pijnlijk! Er zit nu al behoorlijk wat kracht in die kleintjes!

Ik zou ook maar wat graag in die week willen bevallen, ben het ook beu, en mijn man heeft in dan ook herfstvakantie, daarna kan hij geen vrij meer krijgen tot de kerstvakantie...
 
Veel plezier meid, hoop dat je meisjes zijn gedraaid. Dat schijnt idd behoorlijk pijnlijk te zijn als ze nu nog draaien...... Kan me ook voorstellen dat je het beu bent. Wordt jij niet standaard ingeleid met 37 weken? Ik namelijk wel.

Voor je dochter zou het zeker leuk zijn als de twins in de vakantie komen. Succes!

Liefs Lynn.
 
Spannend meid!

Veel plezier bij de echo! (als je die inmiddels niet al gehad hebt) Ik hoop dat de meiden goed zijn gaan liggen:) En het zou idd leuk zijn als ze zich in de herfstvakantie aankondigen:)

Liefs
 
helaas ze zijn niet gedraaid..wel flink gegroeid..ongeveer aan wat ze kunnen meten alle 2 6 pond..nu moeten we donderdag weer, ben ik 37wk en als ze dan niet gedraaid zijn krijg ik die week erop een keizersnee...dus allemaal wel spannend!!
 
Terug
Bovenaan