morgen weer een controle

2 weken terug had ik mijn gewone controle en echo bij de vk. Mijn gevoel zegt steeds dat alles in orde is, dus zenuwachtig was ik niet.
Eenmaal op het bed voor de echo bleek mijn buik iets aan de grotere kant.
Even hartje luisteren... ja prima, echo...
Hey, je hebt wel wat veel vruchtwater. Nog verder kijken. Het buikje van je kindje loopt ook voor in de groei.
... Uh en nu? Maak even een dagcurve, het is vast niks. Maar je hebt het meetapparaatje toch, meet het maar even na (Mijn man heeft suikerziekte vandaar de aanwezigheid van het dat meetapparaatje)
Curve was prima, maar ik moest wel over twee weken terugkomen (dat is dus morgen).
Als het morgen nog steeds allemaal zo is, moet ik voor de zekerheid naar de gyn.
Het deed me niet zo veel, ik vertrouwde volledig op mijn gevoel... Maar nu slaan toch de zenuwen toe.
Weet iemand waar nog meer op gedoeld kan worden als deze dingen zijn waargenomen? Suiker is het niet, de dagcurve was heel netjes.

Liefs

Ik hoor heel vaak dat een kindje met iets voorloopt en er blijkt dan niks aan de hand te zijn. Het is misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar maak je niet te druk. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt. Mijn zoon had bijvoorbeeld een veel groter hoofd dan andere kindjes, maar er was tochecht niks met hem aan de hand. Succes morgen!

Maak je niet druk meid. Ik moet ook curve en dat is steeds super netjes. Mijn kindje ligt een week voor qua groei en het hoofdje zelfs twee weken. En dat kon helemaal geen kwaad. (5 weken terug) omdat ze groeispurten kunne hebben. Dus zegt helemaal niks.
Tenminste dat is wat aan mij verteld os. Ik heb volgende week donderdag weer een groei echo.
Meid het komt allemaal goed ;)

Groetjes tamara (nov mama)

Terug
Bovenaan