Morgen weer een echo

Morgen ben ik 10.4 weken, als de echo dan goed is hoop ik mijn zorgen en onzekerheden eindelijk een beetje te kunnen laten varen.... Tuurlijk komen er nog wel meer spannende momenten, maar die constante angst dat het misgaat....

Ik hoop maar dat ze wel tijd hebben ingeruimd voor een echo, de afspraak is nl verzet. Kreeg hiervan bericht thuis. Er moet een counselinggesprek plaatsvinden over de 20 weken echo begreep ik. Het is m'n tweede, dus waarom daar nu een apart gesprek voor moet komen... Geef mij maar liever een echo ;-))

Hebben jullie dat ook, zo'n gesprek? Dat is nieuw en verplicht zei de assistente hier... (ziekenhuis)
 
Hey Mickey,

Heel veel succes morgen en hoop dat je dan na het zien van de kleine, eindlijk een beetje kan genieten van je zwangerschap!!!

Ik loop nu bij de vk maar moet mijn 20echo krijg ik wel in het ziekenhuis, ik heb zelfs al een afspraak staan en dat is op 21 juni! Best raar het klinkt nog zo ver weg...Dus ik heb hier geen apparte afspraak voor moeten maken. Ik heb wel medische indicatie dus de kleine van mij word met 38wkn gehaald.

Nogmaals succes morgen en ik zal aan jullie denken.

Liefs Miran
 
Terug
Bovenaan