morgen weer naar de vk

Mag morgen weer naar de vk, dit keer een afspraak van 30 minuten omdat er gekeken gaat worden hoe ons meisje ligt en ik uitleg over versie ga krijgen.
Ben zo benieuwd hoe ze ligt, 3 weken geleden en de voorgaande 6 weken lag ze gewoon met haar hoofd naar beneden. Daarna is ze dwars gaan liggen. vorige week lag ze wel met haar hoofd naar beneden maar ze lag zo instabiel dat de verloskundige al aangaf dat ze met een half uur weer dwars of in stuit kon gaan liggen.
Ik probeer steeds te voelen hoe ze ligt maar het lukt me niet. Echt frustrerend dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik kan toch al zo slecht tegen onzekerheid en maak me er dus best wel een beetje druk om. Probeer t nuchter te bekijken, er is er nog nooit 1 blijven zitten namelijk maar ik moet gewoon altijd weten hoe alles gaat hahaha. Maar goed morgen misschien wel weer iets duidelijker.

groetjes

succes morgen! het komt allemaal wel goed er is er inderdaad nog geen 1 blijven zitten.. maar hopelijk kan het alsnog een natuurlijk bevalling worden.

Oh spannend en leuk natuurlijk om de kleine weer te zien.
Ik moet ook naar de vk om de bevalling te bespreken.
Veel plezier en succes!

Terug
Bovenaan