Morgen weer naar het ziekenhuis...

Jammer genoeg moeten we morgen weer met Katie naar het ziekenhuis toe... De afgelopen dagen had ze steeds een plekje op haar voetje (waar het spalkje omzit), was een rood plekje maar gisteren ging het wel goed. Ik had niet het idee dat het pijn deed oid. Maar vanmorgen toen ik het spalkje af deed zag ik dat het gebloed had! . Ik belde meteen het ziekenhuis en ik kon meteen smiddags komen maar Katie had vanmorgen net haar eerste prikjes gehad op het CB dus ik wilde niet met haar gaan zeulen naar het ziekenhuis. En aangezien het 1 uur rijden is was dat geen goed plan. Gelukkig maar want vanmiddag was ze dus ziek geworden. Maar goed, morgen moeten we dus weer heen en dat terwijl ik zo blij was dat we een maand niet heen hoefden....balen, balen, balen dus.
Spalkje mag ik in de tussentijd dus niet meer omdoen. Voel me wel schuldig dat ik niet eerder aan de bel trok....

Ach gossie, het arme kindje...
Zit er geen vachtje op het spalkje? Anders zou je kunnen vragen of je alsnog een schapevachtje oid ertussen mag doen. Volgens mij moeten ze dat wel hebben (waar ze die spalkjes maken enzo). Ik heb een tijd met meervoudig gehandicapten gewerkt, die zaten soms ook ingespalkt, maar bijna altijd met gevoerde spalken. Schapevacht is ademend en voorkomt druk-/doorligplekken.
En dan ook nog die prikjes erbij....

Balen hoor! En zo zielig voor d'r! Heel veel sterkte morgen weer.. hoop dat er idd iets van een vachtje ofzo bestaat zodat dat probleem weer opgelost is!
Gaat het verder wel goed met de beeb nu zo met de spalk?

Groetjes, Margreet
trotse mama van Sam, 13 dec.

Hee Mick,
Hoe is het nu? Heb je een ander spalkje gekregen?
je hoeft je niet schuldig te voelen, waarschijnlijk heeft Katie er niet zo'n last van gehad.
Geef je haar 10 extra knuffels van ons?
Patries

Dat arme meiske, het zit haar allemaal niet mee. Ik hoop dat ze haar nu een spalkje geven dat wel goed past zodat ze lekker van haar "vrijheid" kan genieten.

Dikke knuffel van Yara en Andrea

Vandaag dus naar het VU geweest, ze heeft nu een ander soort spalkje gekregen, met de voorkant open. Ik had er eerst 1 welke de achterkant open was maar omdat ze met haar knietje beweegt (ja duhhhh) gaat haar voetje ook bewegen in het spalkje en dit is gaan schuuren op haar wreef waardoor er een drukplek ontstond welke dus is gaan bloeden. Nu is de voorkant open waardoor dit dus niet kan. De mensen van de gipskamer vonden het al vreemd dat ze zo'n spalkje eerst had gekregen, want dit was nieuw voor hun... Lekker dan! Probeer het dan niet op mijn kind!
Maar goed, ik hoop dat we nu dus ff niet meer heen hoeven! Ik ben trouwens wel benieuwd of ik het spalkje zelf goed omkrijg.... is een heel gehannes... Zie we morgen wel weer. Katie zelf had er geen problemen mee om weer een lange trip naar het VU te maken, ze lag zelfs op de behandeltafel te lachen! Wat is het ook een schatje!!!
Dikke knuffel van ons!

Terug
Bovenaan