Morgen weer opname

hey meiden,
morgen wordt Roan weer opgenomen voor onderzoeken. we hopen dat we nu ook weten wat er nog staat te gebeuren of dat we het toch achter ons kunnen laten. ik vind het best wel spannend hoor....
hij moet 1 a 2 nachtjes blijven.

liefs frida

Hey Frida,

Kan me voorstellen dat het heel erg spannend is weer, dat zal deze hele periode voor jullie zijn, maar de laatste keer was alles toch positief, dus hopelijk nu weer!
Blijf jij weer bij hem die nachtjes?? Hoe reageren de andere kinderen erop?
Ik zal hard voor jullie duimen dat Roan en jullie alles achter jullie kunnen laten.

Liefs,

@ mj

ja de laatste keer zat er geen blokkade tijdens de onderzoeken dus dat is positief. maar we weten nu dus niet waarom die nier zo groot was. misschien is hij in functie achteruit gegaan, misschien is het nog van de operatie. als het van de operatie is,is het geen probleem maar als de nier nog minder is gaan functioneren moet hij er misschien uit. ook is er nog een kans dat zijn nierstoma inwendig gemaakt moet worden. hij heeft het nu via zijn rug naar buiten in een plaszak en dit gaat heel goed maar is tijdelijk omdat dit op langere termijn vaak verstopt gaat zitten. en als de nier de druk nog niet aan kan wordt er dus inwendig een slangetje van de nier naar de blaas aangebracht.
dus ja positief en toch nog niet helemaal.

liefs frida

Hoi,

Ja dat kan me herrinderen dat daar de twijfel over was, dus hopelijk komt dat idd nog van de operatie, maar daar krijg je dus met deze onderzoeken antwoorden op?
Veel sterkte ermee en hopelijk goed nieuws als we weer van je horen!

Liefs

Terug
Bovenaan